Gå til innhold

Nå har jeg j***** lite å gjøre!

knutby

Anbefalte innlegg

Jeg har så sinnsykt lite å gjøre nå på jobben at jeg snart byner å se på datamusa med store øyner... Etter å ha svart på haug med poster vet jeg ikke hva jeg skal gjøre... Er lærling på en skole og har pcen min på et stort datarom.. noen som vet hva jeg kan finne på???

Jeg har hørt at banning blir strengt moderert på forumet her.. Jeg kom på en sak på tv2 nyhetene for en tid siden da en norlending kallte politiet en ******* hest***! etter en rettsak kom de fram til at dette faktisk var lov å si :woot:

Siden jeg da kommer fra Hammerfest sier jeg med stolthet HEST***!

Til moderatorene: dere bryter norsk lov hvis dere sensurerer meg:D ikke det at jeg ikke respekterer dere men det var noe som bare måtte ut.. Nå kjeder jeg meg også grenseløst og jeg skulle gjerne likt å sett hvordan den advarsel % telleren ser ut når den går opp... kan dere gi meg 1% hvis dette da ikke er farlig da..? Ikke hvet jeg. PS! jeg kjøpte min første bil i dag:D Hvis ingen har noe i mot det så skriver jeg:hvis ingen har noe i mot det. Hvorfor tar windows update så sinnsykt lang tid??

På jobben fikk jeg USB penn 256MB, bærbar pc(ny), PDA og gratis bruk av lovelig office og windows:D Nå er det første gang jeg har lovelig windows siden w95:woot: Bill gates eier hytta!

PS! nå har jeg skrevet så langt at skrive-vinduet begynner å scrolle:D eller hva den boksen til høyre er..

I dag er det ikke :xmas: -enissen

:xmas: er :devil:

katta mi er ca. 21 år gammel og senest i går så banka den en hund..

riktig nokk var det en 3 ukar gamel hund da:D

Det blir som å se en gammal strever på 100 år gå løs på en 1. klassing:D

Har dere noensinne sett en hund som løper på 100% og prøver å klø seg med bakbena når den skal svinge?? der ser jævli dumt ut når den krasjer i kjøkkenbenken i allefall.. nå brukte jeg ordet j****.. sorry det er bare så jævli.x stryk det.. så galt. Tenke seg til... så det så... Nå må jeg dra å drite så jeg poster mere senere..

Endret av Loffelur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

«Mora di angrer seg så jævlig på at hu fikk deg at hu fortsatt knasker angrepiller.»

«Det kjipe med å ha det ille er at det er alltid noen som har det verre og som tar bort hele gleden med å ha det ille.»

«Pappa spurte meg om jeg ikke skulle skaffe meg jobb snart. Så lo vi litt.»

«Give a man a fire, and he´ll be warm for a day. Set a man on fire, and he will be warm for the rest of his life.»

«Bare ultimate faggots fra bergen....den eneste grunnen til at det i hele tatt er innbyggere der er at de importerer folk fra stavanger.»

Endret av Loffelur
Lenke til kommentar

«Den første betingelsen for at man skal få endene til å møtes, er at man ikke sitter på sin egen.»

«Ikke slett tråden min. Seriøst, jeg dreper meg selv. Denne tråden er alt jeg lever for. Helt sant. Jeg mener det. Hvis du dreper posten min kommer jeg til å lide av massedepresjon, og så ta livet av meg i et badekar, noe som kan være ganske vanskelig siden jeg ikke kjenner noen som har et badekar.»

Endret av Loffelur
Lenke til kommentar

men jeg har da lov til å si det?? i følge nors lov?? ok skal fjerne det

dr** glemte retningslinjene.. SKUFFA! :cry::cry:

Nå har tillog med jeg faktisk lest de retningslinjene... tviler på at det er mange som har giddet det... så glemmer jeg dem!! uhørt av meg!

1. du skal ikke drepe

2. du skal ikke kalle opp moderatorene

3. du skal ikke kaste deg i et badekar med tissemannen til venstre

4. resten

Endret av Loffelur
Lenke til kommentar

hehe, åkej! Men noen ord syns jeg ikke skal oversettes fra daialekt. Som hæst***. Jeg mener lissom at den er uoversettelig. Jeg bruker sjøl å si hæst*** og ikke hest***, og jeg er Oslogutt. Det gåkke an å si hest... vettø, da hørs det jo ut som man er Frogner/Bærum da jo.

Edit: Dessuten så refererte du til den dommen, og den var jo nettopp basert på den frodige ordbruken i daialektene i vår Nord-Norske region. Og da nytter det jo lite å komme med bokmål når du mener at forumet bør bøye seg for den...

Endret av dork
Lenke til kommentar

Du skjønner moderatorene her på dette forumet har laget noen rettningslinjer som er strengere en den Norske lov. Blandt annet når det gjelder banning.. men også bilder av nakne damer, eller damer som viser pupper.. det er jo ikke ulovlig.. men det er strengt her :(

Grunnen til jeg klager er at jeg ikke vet om noen Norske bra porr forum :green:

Endret av bjaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...