Ludvig86 Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Hei! Jeg sliter med å få den nye Chromecasten til å fungere. Jeg har nå re-started den, og prøvd å konfigurere den på nytt. Skjermen på TVen er helt blå, hvor det står "Klar til å caste". Men når jeg søker etter enheter så finner jeg ingen verdens ting. Hverken på Mac´en eller på telefonen. Og vi har 2.stk i hus. Hva i alle dager gjør jeg? Har prøvd å skifte mellom 2.4 og 5Ghz nettverk, men uten hell. Jeg skjønner virkelig ingenting. Det værste er at den har vert i bruk før, og den har fungert. Men plutselig finner jeg den ikke. Takker for alle innspill! Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Prøv forskjellig HDMI-port. Hvis det ikke leder til noe, gjør en factory-reset. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Restartet routern? Har samme problem nå og da.. Stort sett funker det med enten restart av Chromecasten eller router. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå