Mr.M Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Selve @ symbolet er på "vanlig plass" dvs. 2, men det er ikke noe Alt-Gr tast http://www.dx.com/p/measy-rc12-2-4ghz-wireless-1000dpi-optical-air-mouse-keyboard-combo-black-3-x-aaa-144875#.WdZDd2cUns1 Synes jeg nå har forsøkt alt som er, i ulike kombinasjoner, uten hell. (men sikkert oversett en) Forslag? Lenke til kommentar
Vaffel. Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 (endret) Shift + 2 Eller CTRL+ALT+2 Endret 5. oktober 2017 av Vaffel. Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Shift + 2 Alt + Shift + 2 Alt + 64. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 5. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2017 (endret) dessverre nei. Jeg får mange av de andre spesial-tegnene med Shift (med Shift + 2 får jeg " Kan det ha noe å si at datamaskin det gjelder har norsk språkpakke/tastaturoppsett installert? (Linux Mint) Jeg får æ, ø, og å, men på litt rare steder. Endret 5. oktober 2017 av Mr.M Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Muligens, se om det går. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 5. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2017 Vel, prøve engelsk installasjon en dag uten å røre noe annet, bare for å evt. avkrefte/bekrefte om det har noe å si Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 9. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2017 kan da "bekrefte" at årsaken er engelsk Keyboard Layout vs norsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå