Grobbie Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Hei, Jeg har søkt så godt jeg har kunnet på nett uten å ha funnet ett godt svar. Jeg har kjøpt meg Tiny C5 og koblet denne opp og den fungerer slik den skal. Problemet er at den ikke skrur seg på på ved tenning, og ei av når jeg skrur tenning av. Jeg må altså nå skru den manuelt av og på ved å trykke på av/på-knappen på adapteret. Den er koblet til sigaretttenneren/strømuttaket i midtkonsollen. Bilen er en Skoda Octavia 2011 stv. Noen som har tips til hvordan jeg kan få løst dette enkelt? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Er det strøm på sigarettenneren når tenningen er av? Lenke til kommentar
Grobbie Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2017 Er det strøm på sigarettenneren når tenningen er av? ja det er det Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 (endret) Det må monteres rele på sigarettuttaket eller dab-adapteret må få strøm via en hardwire løsning med rele eller via strømledning med eksisterende rele. Endret 7. oktober 2017 av mobile999 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Åpne sikringsboksen og flytt sikringen til sigsretttenneren så den slår seg av med tenningen. Bruker å være nok å flytte den til neste spor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå