fjarle Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Haugevis av nytt i butikk for deg som er mobilinteressert.Her kommer oktober-mobilene Lenke til kommentar
datamanden Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Hvorfor er Pixel 2 på lista? Den kommer jo ikke. Kjøpte selv Sony zx1 compact. 1500kr gavekort på kjøpet ved forhåndsbestilling på elkjøp. 4000kr er en grei pris 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Hvorfor er Pixel 2 på lista? Den kommer jo ikke. Blir nok en norsk nettbutikk eller to som blir å selge den via såkalt gråimport. Så den BLIR nok mulig å få tak i (feks via ProShop.no), selv om det ikke blir direkte fra Google. Derfor er det naturlig å ha den på listen. 1 Lenke til kommentar
Lars Isaksen Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Ser frem til v30, forhåpentligvis kommer den før jul. 1 Lenke til kommentar
_Nils_ Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Hvorfor er Pixel 2 på lista? Den kommer jo ikke. Blir nok en norsk nettbutikk eller to som blir å selge den via såkalt gråimport. Så den BLIR nok mulig å få tak i (feks via ProShop.no), selv om det ikke blir direkte fra Google. Derfor er det naturlig å ha den på listen. Bare å handle den hos google og få jet-carrier til å sende den til Norge Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Bare å handle den hos google og få jet-carrier til å sende den til Norge Ikke verdt å ofre 5 års reklamasjonsrett for det. Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Bare å handle den hos google og få jet-carrier til å sende den til NorgeIkke verdt å ofre 5 års reklamasjonsrett for det. Jo. Etter 2-3år er den nok moden for utskift Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Jo. Etter 2-3år er den nok moden for utskift Jeg selger enten gamle telefoner eller beholder den som backup til den nye (Når den nå en gang må på verksted) og da er det kjekt å ha 5 års reklamasjon. Håper bare Pixel 2 selges av feks Proshop eller noen andre. Da skal jeg vurdere den. Så lenge prisen er maks 7k. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 google er det eneste ekte android telefonen! det er faktisk sant. jeg har kilde koden til android. dere blir temmelig rar i toppen av å bruke andre telefoner den neste iphonen heter iPhone Cevieta ligge med gjeldsbrev og sånt. så og si selge alt de eier og gå på sosial kontoret Jeg forsto faktisk ingenting av det du prøvde å få fram her 6 Lenke til kommentar
pstub Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Får ny jobb-telefon før jul, og da blir det nok en XZ1. Har hatt Xperia Z og nå har jeg Z5, kona har X Compact og hadde Z3 Compact før den, har 2st Z4 tablets i huset også. Liker både design og funksjoner fra Sony. Er ikke noen fanboy, og kunne godt tenkt meg noe annet, men det er alltid et eller annet som gjør de mindre attraktive i mine øyne. Har ikke noe problem med at skjermen ikke går hele veien ut. S8 ser jo fantastisk ut, men plasseringen av fingeravtrykks-sensoren på baksiden er nok for meg til å IKKE velge den... Sony's plassering av denne på siden er i min verden MYE bedre! 2 Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Venter litt på Huawei å håper den kommer med dual-sim støtte. Om ikke blir det noe ennå en ny iPhone. Dessverre kommer ikke S8 med dual-sim støtte hit, noe som den har i statene. Lenke til kommentar
UTPNKC8X Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Samsung S8 er ikke topp modellen fra Samsung, det er note serien. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Samsung S8 er ikke topp modellen fra Samsung, det er note serien. Stort sett 2000kr og en penn som skiller de. Stort sett lik telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg