Mordaedil1 Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 "Git gud" er løsningen til spole funksjonen. Det er jo ikke akkurat slik at du trenger den i så mange av spillene, kanskje Super Ghouls n Ghosts eller Super Mario World hvis du ikke gidder å tråkke tilbake til Top Secret Area for å hente nye powerups. Lenke til kommentar
Mordaedil1 Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Den norske prisen på denne er så hinsides at det nesten er til å grine av. $80 utsalgspris i USA. Rundt kr1500 i Norge. Slutt å tull a! Autentisk pris-økning på spill som det var på 90-tallet også! Er som om vi faktisk var der, tilbake i tida. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Det synes jeg ikke. For det første kan man sammenlikne med produkter i samme kategori (spill) og mot det er det dyrt. Og jeg mener det er moralsk greit å hente ned et spill du allerede har kjøpt. Og man vil ofte spille det man hadde fra før på emulator tor AtW Hva du synes er irrelevant. Loven endrer seg ikke bare fordi du er uenig med den. Du kan ikke sammenlikne priser på lovlige tjenester med ulovlige tjenester. Jeg ser heller ikke noe moralsk feil i å laste ned spill til SNES, men det betyr ikke at jeg sammenlikner piratkopiering og lovlig kjøp med hverandre på pris. Nei, hva jeg synes er ikke irrelevant, fordi jeg ikke har sagt at hva jeg synes endrer loven. Jeg har snakket om prisingen og hva jeg mener er moralsk riktig (og er det uansett ulovlig å laste ned et spill du allerede har kjøpt i norge). AtW Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 "Git gud" er løsningen til spole funksjonen. Det er jo ikke akkurat slik at du trenger den i så mange av spillene, kanskje Super Ghouls n Ghosts eller Super Mario World hvis du ikke gidder å tråkke tilbake til Top Secret Area for å hente nye powerups. Funksjonen er kjekk, og for de som bruker den er det bedre om den faktisk er tilgjengelig på en saklig måte. AtW Lenke til kommentar
Fartlitter Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Ser det selges endel av disse på eBay, som er moddet eller. Får endel mer spill osv. Noen som har prøvd disse? Vil jo ha både Nes og snes spill i samme boks? Har en NES fra ebay, er ikke 600+ spill på den som det menes på pakken. Men har ivertfall mye klassikere med triologier osv, om du ikke er patriot heller så fungerer det jo uten originale Nintendo logoer på kontrollere f.eks. Er ivertfall fornøyd med original SNES Classic, skulle hatt mye mer spill da Lenke til kommentar
FB.598029528 Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Er jo mulig å softmodde med en USB kabel å flashe nye spill, plass til ca 900 spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå