Kurt Lekanger Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Vil «robotisere» kommune-Norge Lenke til kommentar
PP0SYB8W Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Hei, har Drammen kommune denne typen chatboot? Lenke til kommentar
PP0SYB8W Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Hei, har Drammen kommune denne typen chatboot? Jeg kan ikke se det på sidene til Drammen? Er bildene ekte? Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 5. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2017 (endret) Hei, har Drammen kommune denne typen chatboot?Jeg kan ikke se det på sidene til Drammen? Er bildene ekte? Hei, bildet er fra en demo av chatboten. Jeg har presisert dette nå i bildeteksten. Endret 5. oktober 2017 av Kurt Lekanger Lenke til kommentar
PP0SYB8W Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 (endret) Hei, har Drammen kommune denne typen chatboot?Jeg kan ikke se det på sidene til Drammen? Er bildene ekte?Hei, bildet er fra en demo av chatboten. Jeg har presisert dette nå i bildeteksten, samt lagt inn lenke til demoen. Har Drammen kommune godkjent dette? Når jeg testet chatten kom jeg inn på drammen kommune sine internettsider? Endret 5. oktober 2017 av Kurt Lekanger Lenke til chatbot fjernet etter ønske fra Drammen kommune/Kommuneforlaget Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 5. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2017 (endret) Hei, har Drammen kommune denne typen chatboot?Jeg kan ikke se det på sidene til Drammen? Er bildene ekte?Hei, bildet er fra en demo av chatboten. Jeg har presisert dette nå i bildeteksten, samt lagt inn lenke til demoen. Har Drammen kommune godkjent dette? Når jeg testet chatten kom jeg inn på drammen kommune sine internettsider? Det må nesten Kommuneforlaget eller Drammen kommune svare på – dette er bare en lenke som Kommuneforlaget har inkludert i en pressemelding de sendte ut. Endret 5. oktober 2017 av Kurt Lekanger Lenke til chatbot fjernet etter ønske fra Drammen kommune/Kommuneforlaget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå