Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Svarte natta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har jo fått dette til å "nesten" se ut som en solnedgang - fargetoning i skyer og vegvbelysning harmonerer jo.

Du så vel neppe stillasjene FØR du hadde fått fremkalt bildet?

Sony er en ener på "low light" så skal du ha noe bedre enn det du allerede har er det bare Sony som gjelder.

Ledlys har et hardere lys, men har både lengre levetid og bruker brøkdelen så mye energi, så jeg synes du burde endre noen fnugg på dine meninger om disse.

Et fint bilde med fint lys, selv om refleksene på veien kan minne om holkeføre.

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar

Du har jo fått dette til å "nesten" se ut som en solnedgang - fargetoning i skyer og vegvbelysning harmonerer jo.

Du så vel neppe stillasjene FØR du hadde fått fremkalt bildet?

Sony er en ener på "low light" så skal du ha noe bedre enn det du allerede har er det bare Sony som gjelder.

Ledlys har et hardere lys, men har både lengre levetid og bruker brøkdelen så mye energi, så jeg synes du burde endre noen fnugg på dine meninger om disse.

Et fint bilde med fint lys, selv om refleksene på veien kan minne om holkeføre.

Mvh.Oddvar

Hei Oddvar!

Du har helt rett, stillaset så jeg ikke når jeg fotograferte. Det var rimelig mørkt.:)

Jo da, LED lys har sine fordeler også. Det er jo kjekt at lommelykta som har ligget i skuffen i et år fremdeles virker når en plutselig har behov for det ;)

Og det er jo bra at alle gatelysene som Norge er blitt tapetesert med, ikke bruker så mye strøm.

Nå er jeg så "heldig" at jeg har tre sånne gatelys plassert rundt huset mitt. Det er faktisk veldig slitsomt å få dette skarpe lyset rett inn på stue og soverom. Og går jeg ut på verandaen for å se etter nordlys, så må jeg bare gi opp.

Nei, ikke holkeføre bare våt asfalt :)

Takk for kommentar Oddvar ?

Lenke til kommentar

Godmorgen Helene ...smukke farver her anderledes lys ser flot ud..noget af en nattur...imens jeg bare sad inde i den varme stue :-D synes det blev et fint resultat...trods for du sikkert ikke brugte stativ HIlsen Suss

God morgen Suss!

Jo, jeg brukte faktisk stativ på dette. 10 sekunder er for mye å holde i ro på egen hånd :)

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...