troutmaster Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 (endret) Noen som har prøvd de nye mig-apparatene til biltema? De eldre modellene var jo ikke noe å skryte av, men det kan jo være at de nye er noe bedre.. eller? http://www.biltema.no/no/Verktoy/Sveis-og-lodding/Sveis/MIGMAG-invertersveis-MMI-160-2000040405/ Endret 3. februar 2018 av troutmaster Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 25. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2017 Ingen som har prøvd dette apparatet? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Dette er jo såpass dyrt at man kan vurdere og kjøpe ett brukt merkeapparat, er gjerne mye enklere med deler når det blir eldre. Har fortsatt Migatronic MIG sveis jeg kjøpte når jeg ble konfirmert, nå er jeg snart 50 og det fungerer like fint den dag i dag 1 Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 3. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2018 Her er det jo mange deler som er mulig å kjøpe bla slangepakke. Finner det noe snodig at en ikke kan finne erfaringer fra noen som faktisk har kjøpt det. Det hender at biltema har ting som er bra. Selv om jeg også er tvilende til brukeropplevelsen ved dette apparatet. Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 21. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2018 Ble Migatronic Rallymig 161i... Angrer ikke på det. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Nei, det vil jeg tro du ikke gjør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå