Roar Kneppen Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Høst 2017 - 03 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Flott bilde, men kunne fint greid seg uten ramme.. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Dette bildet blir ikke tatt før om 18100 år (jfr. tittel)? Godt gjort da å kunne vise det fram allerede nå. Fine (med tilsikted ikke-naturlige) høstfarger. God komposisjon av løv med for oss nordlendinger- litt uvanlig form? Skulle jeg kritisere deg litt (min mening) kunne du kanskje variert litt mer på rammene. Ellers er motivene i midten kreative så det holder. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2017 Dette bildet blir ikke tatt før om 18100 år (jfr. tittel)? Godt gjort da å kunne vise det fram allerede nå. Fine (med tilsikted ikke-naturlige) høstfarger. God komposisjon av løv med for oss nordlendinger- litt uvanlig form? Skulle jeg kritisere deg litt (min mening) kunne du kanskje variert litt mer på rammene. Ellers er motivene i midten kreative så det holder. Mvh.Oddvar Trøkileif har skylda. Roar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Som sagt før ikke lett å skrive så mye om bildene dine. Du har valgt deg en stil og er ganske trofast mot den. Det er selvfølgelig ikke noe galt med det. Syntes dette var et flott og farverikt bildesom gir en 3D følelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg