:utakt Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 (endret) Dream Theater. Elsk eller hat, smak og bak, jeg syns slike jam-sessions som her er steintøft. Spesielt fra ca 5:00. Fra Live at Budokan (2004). Midt i låta "Beyond this Life" dro de til med dette partiet. Endret 3. november 2017 av :utakt 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Dette er etter min mening den beste rock'n roll-konserten som noensinne er tatt opp 1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Ser/hører nå på Metallica - Through the Never med ATMOS lydspor på blu ray. Liten vits å linke til noe elendig Youtube video her - FOR EN JÆVLA LYD!! Hinsides deilig rått Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 (endret) Synes denne er vanvittig bra, spesielt fra 3:40: Endret 18. november 2017 av Momspaghetti 2 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=HeHqt9YcVDs Endret 22. desember 2017 av Uderzo 1 Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 (endret) Live i 1977, mye bråk innad i Fleetwood Mac. Du kan høre følsene sterkt i opptreden. Da sangen er om 2 av band medlemers kompliserte forhold. En av mine klare favoritter! Endret 28. desember 2017 av DirekteDemokrati 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 28. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2017 Korn fans her inne da? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 28. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2017 (endret) Den der får du 1+ for Elsker den låta der! RAMMSTEIN! EDIT: Har du hele konserten på lur?EDIT 2:Her en performance sammen med Manson. Manson selv er direkte ræva, men faen som Rammstein trøkker på mot slutten der, mye bedre enn originalen (banner litt kirka der men) Endret 28. desember 2017 av bshagen Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Den der får du 1+ for Elsker den låta der! RAMMSTEIN! EDIT: Har du hele konserten på lur? EDIT 2: Her en performance sammen med Manson. Manson selv er direkte ræva, men faen som Rammstein trøkker på mot slutten der, mye bedre enn originalen (banner litt kirka der men) Mye av den ligger på Youtube, samme med Amerika - (Live fra Madison Square Garden). Begge to er helt rå konserter. Marilyn Manson har jeg prøvd å like, men syns han er Nine Inch Nails light, debut albumet som sparket igang hans karriere er jo ironisk nok Trent Reznor sitt verk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå