dan992 Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 min bror vil ha en macbook og han har bestemt seg. jeg gjentar, han har bestemt seg. problemet er at de koster så enormt mye brukt. 3 år gammel og koster skjorta.. hva er maks ladesykluser dere anbefaler? hvilken modell? noen som kan linke til noen gode annonser? bor i bergen, og har helst ikke lyst til å gamble for mye Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 De holder seg ekstremt godt i pris, ja. Såpass godt at jeg ville vært veldig skeptisk til å kjøpe brukt. Er det ikke noen mulighet for han å kjøpe ny? De som holder seg rent ytelsesmessig er de som har vært dyre i utgangspunktet, men der må du ut med mye mer penger og du vil få problemer med batteri og muligens støv/vifteproblemer ganske kjapt. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 I forhold til bruktprisen og de årene du "taper" i reklamasjon så er det sjelden verdt å handle brukte Apple-ting generellt sett. Si en Mac på 3-4 år, kostet 15K ny og selges for 10K så ville jeg heller betalt 15K for en ny for å få de ekstra 3-4 årene med reklamasjon og den ekstra ytelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå