objorkum Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Noen som vet om noen DC Huber der brukerne har gode linjer? DC Hubene er etter mitt syn overtatt av de elendige ADSL-linjene, som bare har 128/256 ut, og gjerne med 4 slots også, så man risikerer stort sett ISDN fart når man laster ned fra de... I tillegg oppgir de av og til at de har T3 linje, og det er irriterende. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Tror nok ikke du får svar på dette her... Er nok ikke lov.... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 *kremt* Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned spesifikk musikk, film, programvare etc. fra filesharing-hubber, videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du spesifisert warez" er ikke tillatt. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Husker jeg ikke mye feil så er brukere blitt utestengt herfra for å spørre etter huber på dc. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) DC er da ikke ulovlig. Jeg kan fint bruke det til å dele mine bilder og dokumenter for den saks skyld. Send PM eller mail da? Endret 9. desember 2003 av objorkum Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Står svart på hvitt her: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned spesifikk musikk, film, programvare etc. fra filesharing-hubber, videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du spesifisert warez" er ikke tillatt. Og posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg