Unusual Autistic Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 (endret) jeg kjøpte denne 3dscanneren i går på ebay til over 1000 kr, fordi jeg har lenge ønsket å scanne ting til 3d. men så sjekket jeg en detalj jeg ikke hadde tenkt på, fordi jeg trodde at amd kunne fungere med sånne ting like bra som en intel: http://www.pc-tek.com.au/xyz-printing-handheld-3d-scanner har jeg noe som helst sjanse for at realsense xyz 3d scanneren skal kunne fungere i det heletatt når jeg ikke har intel prosessor men har rask og ny amd ryzen 7 prosessor istedet? her er bilde av testprogrammet som sjekket om min pc var kompatibel: Endret 4. oktober 2017 av Unusual Autistic Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 https://software.intel.com/en-us/forums/realsense/topic/598031 Lenke til kommentar
Unusual Autistic Skrevet 4. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2017 takk. jeg søkte også istad øå google, men fant ingenting, men du fant det jeg lette etter. takk. Lenke til kommentar
Unusual Autistic Skrevet 5. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2017 jeg spurte xyzprinter kompaniet om scanneren kunne brukes med en amd ryzen 8 core, men da svarte han meg mrd tre utropstegn at den ikke vil virke uten en intel og at amd ikke fungerer med den i det heletatt... går det an å fikse amd prosessoren min sån at jeg kan bruke 3d scanneren likevel? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Du finner jo svaret på linken over, som bør vøre uavhengig av hva support sier? Lenke til kommentar
Unusual Autistic Skrevet 5. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2017 Du finner jo svaret på linken over, som bør vøre uavhengig av hva support sier? ja, men jeg hadde spurt xyz før jeg spurte her, mrn svaret hans kom ikke før i natt. derfor ble jeg usikker. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Instruksjonssettene er jo like, så ser ingen grunn til at skriveren ikke skal virke på en AMD CPU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå