Redaksjonen. Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Endelig rapport om MH370: Det savnede flyet er fremdeles et mysterium Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Noen vet nok saker og ting her. Garantert at hele sannheten ikke har kommet frem. Se bare på Scandinavian Star saken, etter over 25 år kommer det fortsatt frem opplysninger der. 3 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Ja, her lukter det illuminati lang vei 1 Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Ja, eller Baden-Powell bevegelsen. Har alltid ment at de skjuler noe.. 2 Lenke til kommentar
Fri diskusjon og kunnskap Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 "Enkelte andre teorier mener at flyets elektronikk ble tatt over utenfra. Det er ikke anti-amerikanisme, men enkel militær tenkemåte som sier at hvis dette flyet kom for nært basen, ville det bli skutt ned. Mange andre land vill ha gjort det på samme måte." https://midtifleisen.wordpress.com/2016/06/04/mysteriet-malaysia-airlines-370/ Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Veldig merkelig at et så stort fly bare kan forsvinne. Man skulle nå tro at man ihvertfall kunne vite med mer nøyaktighet hvor det gikk ned. Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Veldig merkelig at et så stort fly bare kan forsvinne. Man skulle nå tro at man ihvertfall kunne vite med mer nøyaktighet hvor det gikk ned. Alt tyder på at noen i cockpiten ikke ville at flyet skulle bli funnet. De fleste sporingssystemer ble slått av og radardekningen til havs er ganske laber. I forhold til havet er et fly ganske så lite. NGs Flyhavarikommisjonen har en ganske god beskrivelse av hva de antar skjedde http://www.dailymotion.com/video/x5ikpfg. Bevisene virker troverdige. Å finne taleopptakeren fra cockpiten er nok det eneste realistiske alternativet til å finne ut eksakt hva som skjedde. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Noen vet nok saker og ting her. Garantert at hele sannheten ikke har kommet frem. Se bare på Scandinavian Star saken, etter over 25 år kommer det fortsatt frem opplysninger der. Ja du har helt rett. De finner fortsatt ting i pyramider også. Lenke til kommentar
Aafk1914 Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Jeg tror vi (umerkelig) har kommet over i en datastyrt / simulert verden av typen som som i Matrix filmene. Dette er da trolig en av de første av flere uforklarlige hendelser som vil komme i de nærmeste årene. Ubåt madsen er kanskje en annen. Jeg har tenkt en del på dette, men sikker ble jeg først da jeg så Liverpool på stø kurs mot seriemesterskap lede 3-0 over Crystal Palace 10 min før slutt .... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Kan vi på en eller annen måte få dette til å bli et bevis på at jorda er flat? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå