Torstein Norum Bugge Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 20 ganger kraftigere høyttaler enn Google Home.Googles høyttaleroverraskelse: Home Max Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Hvordan er en høyttaler "20 ganger kraftigere" enn en annen høyttaler? Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Hvordan er en høyttaler "20 ganger kraftigere" enn en annen høyttaler? Hei! Endret litt på formuleringen nå. Det gikk litt kjapt i svingene Det var Googles påstand om at den kan spille 20 ganger høyere enn den vanlige Google Home. Lenke til kommentar
_Nils_ Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Ingen problem å få google-produktene til Norge med jet-carrier. Her snakker til og med 4åringen med google Home, på engelsk... 3 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Har google home selv (et par stykker). Virker forsåvidt spennende, men Sonos lanserte en høyttaler i dag (basicly en Play:1 med alexxa støtte). Google Assistant kommer der som en oppdaterting i 2018, og når jeg allerede har en del Sonos tror jeg at jeg heller går for det. Skal også komme Play:3 med Google Assistant/Alexxa støtte. Og jeg liker også å tanken å kjøpe en høyttaler med støtte får flere assistenter. Skulle en få en "killer feature". Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Hvordan er en høyttaler "20 ganger kraftigere" enn en annen høyttaler? Antar de mener 13 dB? Men merkelig måte å si det på. Ellers, kun i USA, google i kjent stil.... AtW 5 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Det er der Google taper litt i mine øyne, de slipper masse bra produkter. Til USA. Støtter deg her ATW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå