Qwseyvnd Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hallo! Går det an med 3 skjerm i 1st pc med parhelia skjermkort tilkoblet på en annen pc med r9800pro og se høyre og venstre, de blir jo selvfølgelig tilkoblet gjennom LAN,. Går det an eller må ha 3 til sammen? Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Du kan ha samtlige skjermer på en PC.... Men jeg forstår ikke hva du mener med den andre PCen, hva skal den brukes til? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Det jeg mener er 3 foran skal brukes på Matrox Parhelia, de 2 bakre skal være på radeon 9800pro med 2 skjermer tilkoblet til LAN, via programmet WideFS eller WidevieW Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det vil gå helt greit... ingen problem... Det eneste problemet du kan komme til å erfare er seriøs mangel på skrivebordsplass til alle skjermene Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Helt sikker? kommer 2nd maskin å få problemer med å bruke høyre, venstre? 2 skjerm i 1 maskin er jo beregnet for Wideview. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Via driveren kan du bestemme hva som skal vises på skjermene, hva enten d skal være Wideview eller forkjellige aplikasjoner, eller forskjellige menyer i en og samme aplikasjon. Personlig har jeg prøvd det med Flighsim 2000, hvor en skjerm viser cockpitten og den andre viser selve landskapet!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå