Gå til innhold

Deliddet Skylake-X (7800X) med Rockit 99

Anbefalte innlegg

Hehe, å joda det kan de, men jeg ser det ikke, sikker ikke komplett heller. Men hos intel vil de se det.

Poenget, du med lite inntekt tørr å gjøre det skjønner jeg ikke. Men var artig info.

Med tanke på at nesten ingen mennesker i verden delidder, kun oss temperatur-supernerder, så tror jeg nok ikke Intel hadde giddet å lage en sak ut av noe slikt.

Sålenge det ikke har oppstått feil som en direkte følge av delid, så går det nok helt fint.

Men å sende inn en CPU med knuste kjerner og så prøve å skjule sporene funker nok dårlig hehe.

Har forresten sett folk sende inn CPU-er som har gått i stykker pga fukt (fasekjøler) og fått erstatning av Intel på den $25 forsikringen de tilbyr. Tror nok Intel er ganske flinke på kundetilfredshet, hvertfall i slike sjeldne tilfeller som så og si ikke har noe som helst utslag på regnskapene deres.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okay, jeg har ikke uten om 3år garanti og 2år reklamasjon.

Kjenne heller ingen som har egen forsikring via intel til 25 dollar. Så mange som har sier du. Okay :)

Hva ler du av, har jeg sakt at det ikke er intel som har den forsikringen, men if og andre :rofl:

Det er urelevant om du ikke kjenner noen som har den forsikringen :)

Jeg kjenner ikke en eneste person som spiller WoW, men flere millioner mennesker spiller det. Same thing ;)

PS: Lo litt av påstaden din om at ingen i Norge har en slik forsiking, for det vet jo du ingenting om. Og det kunne også implisere at du mente at ikke norske forsikringsselskaper tilbyr CPU forsikring :)

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...