IceBlitz Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Hehe, å joda det kan de, men jeg ser det ikke, sikker ikke komplett heller. Men hos intel vil de se det. Poenget, du med lite inntekt tørr å gjøre det skjønner jeg ikke. Men var artig info. Med tanke på at nesten ingen mennesker i verden delidder, kun oss temperatur-supernerder, så tror jeg nok ikke Intel hadde giddet å lage en sak ut av noe slikt. Sålenge det ikke har oppstått feil som en direkte følge av delid, så går det nok helt fint. Men å sende inn en CPU med knuste kjerner og så prøve å skjule sporene funker nok dårlig hehe. Har forresten sett folk sende inn CPU-er som har gått i stykker pga fukt (fasekjøler) og fått erstatning av Intel på den $25 forsikringen de tilbyr. Tror nok Intel er ganske flinke på kundetilfredshet, hvertfall i slike sjeldne tilfeller som så og si ikke har noe som helst utslag på regnskapene deres. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Er vel ingen i norge som har egen forsikring til 25$ på cpu, jeg har ikke. Jeg har penger til å kjøpe nye cpuer om jeg ikke får dem på garantien. Det har ikke CT, det var poenget mitt 3 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 (endret) Ehh jo, det er ganske mange som har den forsikringen. Det er Intel som tilbyr forsikringen, ikke Storebrand eller IF Den dekker skader som forårsakes av overklokking etc, kjekk å ha når den er så billig som den er. https://click.intel.com/tuningplan/ Endret 16. oktober 2017 av IceBlitz Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Okay, jeg har ikke uten om 3år garanti og 2år reklamasjon. Kjenne heller ingen som har egen forsikring via intel til 25 dollar. Så mange som har sier du. Okay Hva ler du av, har jeg sakt at det ikke er intel som har den forsikringen, men if og andre Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 16. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2017 (endret) Jeg har ingen problemer å kjøpe meg ny CPU dersom noe skulle gå gærent. Sure penger, men har råd til et par 7980XEer dersom jeg ville. Tjener greit på kjøp og salg av båter ser du. Endret 16. oktober 2017 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Nei. Fungerer optimalt nå. Tok bare en F6 og resatt BIOS. Fungerer flotters nå! Er det det en kaller stabilt? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 16. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2017 Nei. Fungerer optimalt nå. Tok bare en F6 og resatt BIOS. Fungerer flotters nå! Er det det en kaller stabilt? Usikker på hva som skjedde. Tror det har noe med BIOSen å gjøre. Flashet just noen dager før, og kom en ny en for noen dager siden, så flashet igjen. Ikke skjedd siden. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 (endret) Okay, jeg har ikke uten om 3år garanti og 2år reklamasjon. Kjenne heller ingen som har egen forsikring via intel til 25 dollar. Så mange som har sier du. Okay Hva ler du av, har jeg sakt at det ikke er intel som har den forsikringen, men if og andre Det er urelevant om du ikke kjenner noen som har den forsikringen Jeg kjenner ikke en eneste person som spiller WoW, men flere millioner mennesker spiller det. Same thing PS: Lo litt av påstaden din om at ingen i Norge har en slik forsiking, for det vet jo du ingenting om. Og det kunne også implisere at du mente at ikke norske forsikringsselskaper tilbyr CPU forsikring Endret 19. oktober 2017 av IceBlitz Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 CT, du fjernet limet fra pcb også? Skal re-lidde igjen, er ikke helt happy med temp forskjell mellom kjernene Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 15. november 2017 Forfatter Del Skrevet 15. november 2017 (endret) Jau. Gjorde det i ettertid da jeg også var misfornøyd med det. Ulempen er at det er vanskeligere å reklamere på den. Endret 15. november 2017 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 (endret) Jau. Gjorde det i ettertid da jeg også var misfornøyd med det. Ulempen er at det er vanskeligere å reklamere på den. Ok, da husket jeg rett så da prøver jeg det Kommer ikke til å reklamere på en de-liddet cpu uansett.. Endret 15. november 2017 av Mumriken Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 15. november 2017 Forfatter Del Skrevet 15. november 2017 Post gjerne resultater! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå