dominus Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) jeg blir sprø.. kjøpte en ekstern boks for å ha en disk som støyer (raptor) i http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...3&GrpID=11&s=pl men det ble et sirkus uten like.. annen hver gang jeg skal starte maskina finner ikke OS firewirekontrolleren. så finner den ikke disken, så er det noe nytt...igjen.. noen som har denne diskløsningen? og det funker? kanskje noen ideer?? hvilken firewire kontroller har dere? Kabinett/disk? Endret 9. desember 2003 av dominus Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) har du raptor som systemdisk? på firewire? er ikke det som å skyte seg selv i foten... Nå husker jeg riktig nokk ikke raptors hastighet men den er vell MYE større enn firewires 400mbps Edit: firewire 400mbps Raptor 36GB 150MBps\1200mbps hvis jeg ikke tar HELT feil da... Endret 9. desember 2003 av Loffelur Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 wd raptor er 10000 rpm Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 det hjalp trådstarter Lenke til kommentar
dominus Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 har du raptor som systemdisk? på firewire? er ikke det som å skyte seg selv i foten... Nå husker jeg riktig nokk ikke raptors hastighet men den er vell MYE større enn firewires 400mbps Edit: firewire 400mbps Raptor 36GB 150MBps\1200mbps hvis jeg ikke tar HELT feil da... nei jeg har en barracuda i maskina som systemdisk. den eksterne bruker jeg når jeg redigerer video.. tar med meg hjem fra jobben og slikt.. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 men her er det snakk om en raptor på firewire... ikke barracuda.. Lenke til kommentar
dominus Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 kan vel legge til at jeg hadde i utgangspunktet en Cheetah scsidisk men den tok kvelden og dro med seg scsikontrolleren i samme slengen..(eller kanskje det var omvendt?) derfor har jeg kjøpt denne "tannløse" løsningen.. lukter jeg kanskje at du kanskje tror det er noe med disken? Lenke til kommentar
dominus Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 men her er det snakk om en raptor på firewire... ikke barracuda.. ja her er det en raptor.. barracudaen står i pc'n mens den andre, bråkebøtta, står under bordet.. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg har bare serdeles lite å gjøre i dag, så det eneste jeg lurer på er hvorfor har du en raptordisk på firewire... Det med at firewire ikke funker har jeg ingen anelse om hvordan du fikser... hadde det samme problemet selv en gang.. da var det jumper feil uansett hvor sykt det høres ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå