Gå til innhold

ekstern idedisk på firewire

dominus

Anbefalte innlegg

jeg blir sprø.. kjøpte en ekstern boks for å ha en disk som støyer (raptor) i

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...3&GrpID=11&s=pl

men det ble et sirkus uten like.. annen hver gang jeg skal starte maskina finner ikke OS firewirekontrolleren. så finner den ikke disken, så er det noe nytt...igjen..

noen som har denne diskløsningen? og det funker? kanskje noen ideer?? hvilken firewire kontroller har dere? Kabinett/disk?

Endret av dominus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du raptor som systemdisk? på firewire? er ikke det som å skyte seg selv i foten... Nå husker jeg riktig nokk ikke raptors hastighet men den er vell MYE større enn firewires 400mbps

Edit: firewire 400mbps Raptor 36GB 150MBps\1200mbps

hvis jeg ikke tar HELT feil da...:D

Endret av Loffelur
Lenke til kommentar
har du raptor som systemdisk? på firewire? er ikke det som å skyte seg selv i foten... Nå husker jeg riktig nokk ikke raptors hastighet men den er vell MYE større enn firewires 400mbps

Edit: firewire 400mbps Raptor 36GB 150MBps\1200mbps

hvis jeg ikke tar HELT feil da...:D

nei jeg har en barracuda i maskina som systemdisk. den eksterne bruker jeg når jeg redigerer video.. tar med meg hjem fra jobben og slikt..

Lenke til kommentar

kan vel legge til at jeg hadde i utgangspunktet en Cheetah scsidisk men den tok kvelden og dro med seg scsikontrolleren i samme slengen..(eller kanskje det var omvendt?) derfor har jeg kjøpt denne "tannløse" løsningen..

lukter jeg kanskje at du kanskje tror det er noe med disken?

Lenke til kommentar

Jeg har bare serdeles lite å gjøre i dag, så det eneste jeg lurer på er hvorfor har du en raptordisk på firewire...

Det med at firewire ikke funker har jeg ingen anelse om hvordan du fikser... hadde det samme problemet selv en gang.. da var det jumper feil uansett hvor sykt det høres ut..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...