Smedsrud Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 OneDrive har gått amok og fyller opp brukernes disker med ubruklige filer.– OneDrive spiser diskplassen min Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Gjelder dette kun gratisversjonen eller gjelder dette også den som følger med office365? 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Merker ingenting jeg i alle fall. Lenke til kommentar
SDA_frosty Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 (endret) Gammelt nytt? Jeg meldte denne feilen/svakheten til Microsoft for over 2 år siden da jeg testet versjonen de hadde ute da.De jobber fremdeles med å fikse dette antar jeg. Fordi det var tilbakemeldingen jeg fikk da, "vi jobber med å fikse dette problemet".En versjon som duger venter jeg fremdeles på i spenning! Endret 5. oktober 2017 av SDA_frosty 1 Lenke til kommentar
SDA_frosty Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Kan forøvrig legge til at, ja den spiser diskplass. Det som er mer alvorlig er at klienten slutter å fungere når du når en viss mengde data som er synkronisert. (da blir disse filene i %localappdata% korrupte på noe vis som gjør at klienten ikke kan synkronisere lenger) 1 Lenke til kommentar
Moze Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Ja dette stemmer, for ca 2 uker siden var jeg pluttselig tom for plass på ssd-disken, og fann ut det var en tekstfil på nesten 75GB som hadde blitt laget av one drive Var nødt å fjerne hele programmet for å fjerne filen. Orginal win10 pro. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Har ikke sett noe til dette... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 One drive er et overraskende søplete produkt. Skulle tro det ikke var så vanskelig å lage noe slikt. AtW 1 Lenke til kommentar
Silverino Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Selv slitt med dette, fikk endelig fjernet hele greia, bruker det ikke likevel. Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Jeg bruker one-opplegget mye, men kun til notater og slikt. Fungerer fint for meg via surfce pro og office 16(og evt andre enheter koblet mot den kontoen), men dette høres ut som en hårreisende feil. Tilsvarende fil på dropbox el lignende er 100kb? Er det ikke noen som har gått inn og sett hva fan som er der da? Må jo være speiling av hd eller noe med slike størrelser. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Gjelder dette kun gratisversjonen eller gjelder dette også den som følger med office365? This. Vil dette også påvirke OneDrive for business? Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Jeg har OneDrive og Onedrive for business på mine tre pc'er. Desktop med windows 8.1 og to laptoper med windows 10. Ingen av disse har problemer som nevnt i artikkelen. Onedrive tar kun 150 MB hos meg i disse mappene. Lenke til kommentar
SDA_frosty Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Gjelder dette kun gratisversjonen eller gjelder dette også den som følger med office365? This. Vil dette også påvirke OneDrive for business? Ja, det er samme kode så det er mulighet for de samme problemene. Spesielt ille blir det hvis du forsøker å synkronisere sharepoint biblioteker. (da vil klienten bare slutte å fungere om området er tilstrekkelig busy nok med oppdateringer av dokumenter osv) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Dette er jo yesterdays news og skyldes en feil som er forholdsvis enkel å fikse. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Dette er jo yesterdays news og skyldes en feil som er forholdsvis enkel å fikse. Det er Onedrive du tenker på, som er "en feil man enkelt kan fikse" ? AtW 2 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Det er Onedrive du tenker på, som er "en feil man enkelt kan fikse" ? AtW Slutt å vri på det jeg skriver. Det er feilen som artikkelen handler om jeg sikter til. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Det er Onedrive du tenker på, som er "en feil man enkelt kan fikse" ? AtW Slutt å vri på det jeg skriver. Det er feilen som artikkelen handler om jeg sikter til. Det var bare et (tydeligvis noe mislykket) forsøk på en morsomhet. Jeg skjønte at det var feilen i artikkelen du tenkte på. AtW Lenke til kommentar
skipperskrekk Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 OneDrev fjern det skitet har 3 maskiner å fått et bedre liv, et misfoster fra Microsoft. Der fins mange andre løsninger å bruke i dag, jeg ga i- allfall opp. skipperskrekk Lenke til kommentar
Alf Ivar-WR1H6PT1 Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 OneDrev fjern det skitet har 3 maskiner å fått et bedre liv, et misfoster fra Microsoft. Jeg synes jeg har et ganske godt liv med bare en maskin 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå