Ravnen Skrevet 4. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2017 Jeg vet hvordan man bytter mellom programmer (cmd+tab) men som student bytter jeg mellom flere word-vindu hele tiden (altså, innenfor samme program). Mange påstår at cmd+' (knappen ovenfor tab) gjør dette, men jeg får det ikke til å fungere på min macbook air 2015 modell. Absolutt ingenting skjer når jeg trykker de knappene samtidig, selv om jeg har opptil flere word-documenter åpne. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Ravnen Skrevet 4. oktober 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2017 Oppdatering: Beklager for unødvendig posting. Løste problemet. Snarveien var tydeligvis satt til shift+cmd+` (knappen til venstre for backspace). Endret den i system preferences Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 4. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2017 (endret) Har ikke prøvet dette tidligere, men gjorde et forsøk nå. Åpnet 3 nye dokumenter og bare rablet ned noe på dem, og de kan jeg veksle mellom ved å bruke cmd + ' tastene slik du nevnte i startinnlegget. Jeg fikk ingen andre taste-kombinasjoner til å kunne gjøre det..... Har en eldre utgave av Office (2011) og en MacBook Pro mid 2014 retina. EDIT: Se der ja, bra det ordnet seg for deg Endret 4. oktober 2017 av fotonisse Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 4. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2017 Standardkommandoen i MacOS for å bytte mellom vinduer i samme program er "kommando + < (altså tasten mellom shift og z)" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå