Skogslik Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Jeg bestille denne snes maskinen tidligere, men da med et annet kort en det som jeg bruker nå ved release av maskinen. Dem fikk jo da ikke trukket penger og varen ikke sendt. Hvordan i alle dager skal jeg få ordnet dette? Ikke kan jeg endre kort noen plass, og dem svarer faen ikke på verken mail eller facebook melding. Har dem telefon? Faens dritt bedrift. Lenke til kommentar
Skalkesjul Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 (endret) skal visst være mulig å sende en henvendelse til kundeservice via hjemmesiden. Orang knapp som står hjelp på Endret 4. oktober 2017 av Skalkesjul Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2017 (endret) skal visst være mulig å sende en henvendelse til kundeservice via hjemmesiden. Orang knapp som står hjelp på Ja har prøvd den flere gange nå, men får jo ingen svar. Får bare sende hver time frem til dem svarer. Endret 4. oktober 2017 av Skogslik Lenke til kommentar
vidor Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Dette er vel det vanlige når små selskaper konkurrerer på pris. Alt er tilrettelagt for optimal drift uten feil, og når det skjer feil så er det for få eller ingen til å håndtere avvikene. Ikke er man villig til å ansette folk til det heller p.g.a kostnaden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå