Quiz-kongen Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Hei! Jeg skal sette sammen en liten quiz, og trenger hjelp til å lage spørsmål om fotball. Den er myntet på kompiser som er fotball-interesserte, så det kan godt være både lette og vanskelige spørsmål. Både internasjonale og norske tema/lag. Noen som gidder å sende meg et eller tre spørsmål/svar? Deler gjerne hele greia når jeg har satt den sammen... Lenke til kommentar
Cujo13 Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 1. Hvem var trener i man u etter Alex Ferguson? 2. Hvem var det Zinedine Zidane skallet ned? 3. Hvilke lag er med i El Clasico? 4. Hvilken fotballspiller har vunnet 3 VM? 1. David Moyes 2. Marco Materazzi 3. Barcelona og Real Madrid 4 Pele Jeg vil ha hele quizzen! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Hvor mange i Flo-ætten har spilt på landslaget og hvordan er de beslektet med hverandre? Lenke til kommentar
Cujo13 Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Hvor mange i Flo-ætten har spilt på landslaget og hvordan er de beslektet med hverandre? 3? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Hvem har spilt for både Lyn, Skeid og Vålerenga i en og samme sesong? Kampen janitsjarorkester ? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå