Marihønå Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Tok en rask beregning på www.telepriser.no, og fant ut at med et par raske telefoner i uka, og ca. 50 sms, koster det kun 128 kr mnd. med Combitel Inverse, mens telenor ring kontant som jeg har nå koster 200 kr! Og Ingen av dem har månedsavgift. Det er nesten dobbel pris! Telenor er så "#"!¤ dyre. Har ikke giddet skifte tidligere, men nå begynner det jammen å bli nok når jeg ser alt jeg kan spare. Ser at "You Only" også er ganske billige.. Går vel ikke an å finne noen av disse operatørene subsidiert? I såfall hvor?? Any thoughts? Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 får vel det vanskelig å finne en god tlf subsidiert der. ps. you krever 10kr i mnd for gprs, noe du trenger til bl.a. mms. Lenke til kommentar
tHe OvErClOcKeR Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Heisann.. Fant også ut akkurat det samme på telepriser.no. Combitel har subsidierte telefoner, se bare her: http://extranet.combitel.net//nedlasting/i...u3DuslcvVn6pcqW Lenke til kommentar
_THX_ Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Kjøp Chess Connect gutten min Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Sjekket på combitel inverse selv og det jeg stusser ved er at ringeprisen på kveldstid er dyrere enn dagtid, kan dette stemme? Lenke til kommentar
tHe OvErClOcKeR Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Ja, dette stemmer. Egentlig greit nok for meg siden jeg ringer mest på dagtid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå