Morromann Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Hvordan legger man inn spoilere i et innlegg? Jeg er helt blå på dette og har ikke peiling. Hjelp meg vær så snill! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Bruk Altså: [spoiler] Teksten jeg skriver her kommer i spoiler [/spoiler] Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 4. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2017 Æsj, det ble feil. Hvordan får jeg laget til de greiene foran ordet spoiler. Hvor på tastaturet er det? (spoiler j Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 4. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2017 FÅR DET IKKE TIL! HVA SKAL JEG TASTE?? Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 4. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2017 dette er en spoiler Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 4. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2017 AH, sånn ja! Tusen takk! Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Må bare teste jeg også. Test Lenke til kommentar
KanonEOS Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 (endret) Edit: Feilpost Endret 4. oktober 2017 av KanonEOS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå