coby Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Hei. Kjøpte ny Iphone, men får faen ikke opp alle kontaktene mine som jeg hadde på gamle iphonene. Har låst opp Icloud osv, ingenting. Noen tips? Settes stor pris på Lenke til kommentar
coby Skrevet 3. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2017 Konfiguerte telefonen som ny iphone btw. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 restore from icloud backup. mulig du kan gå inn på icloud å skru på kontakter, så laster den ned. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Du konfigurerer ny Iphone fra en backup du har lagret fra gammel.. Da får du også over bilder og apper.. til og med notater og andre instillinger som wifi over til den nye telefonen... Lenke til kommentar
coby Skrevet 4. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2017 Du konfigurerer ny Iphone fra en backup du har lagret fra gammel.. Da får du også over bilder og apper.. til og med notater og andre instillinger som wifi over til den nye telefonen... Ikke min tlf, men vedkommende hadde Iphone 4 før det. Har prøvd å synkroinsere, men funka ikke. Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Forsøk å finne ut hvor de gamle kontaktene er lagret, iCloud, på sim-kortet, på en Google konto, etc, da er det enklere å kunne finne dem og så eksportere dem dit de skal være. Vet flere på jobben min hade kun lagret sine kontakter på sim-kortet, og når vi så skulle bytte teleoperatør så var «pussig nok» alle kontaktene borte....... Det går fint å eksportere dem ut fra gammelt sim.kort og så importere dem til et mer egnet sted, slik som iCloud, en Google konto, e.l. Lenke til kommentar
coby Skrevet 4. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2017 (endret) Jeg finner heller ikke kontaktene på icloud.com på nettet. Hmm? Hva skal jeg gjøre? Sikkerhetskopierte Iphone 4 igår, og byttet Apple ID passord og. Endret 4. oktober 2017 av coby Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Om du setter inn det gamle sim-kortet i den gamle mobilen, finner du kontaktene da? Lenke til kommentar
coby Skrevet 4. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2017 Om du setter inn det gamle sim-kortet i den gamle mobilen, finner du kontaktene da? Har fått fikset det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå