stoffix Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Slår den av hver kveld. Ikke alle som er like glad i viftene mine Personlig så sover jeg som et barn når jeg hører PC`n suse i bakgrunnen. *off topic* jeg sover som et barn når jeg havner på et fly.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 En helg glemte jeg å slå av PCen før vi drog til fjells... Med Media Player på, og vips, så sto counten på den sangen på 15 000.... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Men farfaren min derimot, han har hatt en rimlig god uptime på serveren sin Han har latt serveren stå på i strekk i 7 år, men den har hvert nede 3 ganger pga. strømbrudd... ikke galt til å være farfaren min Hehe, en riktig 1337 gr4nd Hax0rz! Lenke til kommentar
Ulan Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Litt gammel thread, men jeg bare måtte :> Windows XP sp1: C:\>uptimei \\SQUID has been up for: 72 day(s), 9 hour(s), 51 minute(s), 16 second(s) Debian 3.0: ulan@gentlegiant:~$ uptime 23:22:29 up 442 days, 8:11, 1 user, load average: 0.48, 0.35, 0.25 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Har hatt min oppe i 3 uker uten å slå av. Restartet seff noen ganger. Lenke til kommentar
Gjelleren Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hehe har windows xp jeg . Lengste jeg har hatt den på er 4 dager. Den låser seg ikke men jeg restarter når den begynner å bli treig. Desutten er ikke oppetid så viktig for meg siden jeg bruker pcn primært til spilling. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Har hatt min oppe i 3 uker uten å slå av. Restartet seff noen ganger. Da har den ikke vært oppe...snakkes om uten restart Lenke til kommentar
knutby Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Linux -> 5 minutter, til jeg fant ut at Windows gjør akkurat de samme tingene, bare med 4 ganger brukervennligheten Jada, men for en stiv pris og under et fascistisk styre. HELT enig med Haltan. Hvorfor er alle som bruker linux så fryktelig moralske... Det at windows er dyrt er jo en selvfølge men hvor mange har betalt for det... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Har hatt min oppe i 3 uker uten å slå av. Restartet seff noen ganger. Da har den ikke vært oppe...snakkes om uten restart Ok da så. Hmm mener det var noen dager det ja. Husker ikke men der var flere enn 4-5 minst. Endret 6. januar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Tror servern her stod oppe i 128 dager eller noe før vi skulle installere mere ram Redhat 7.3 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 4 timer med windows 98 neida, er vel ca 15 dager Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jada, men for en stiv pris og under et fascistisk styre. Vell...jeg syns GRATIS er ganske billig jeg da Hva har man warez og venner for? Men fascistisk? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hehe bjaa... Pcen min har stått på i 19-20 dager i starten av desember..men så skulle jeg på Lan nå er den på 8 dager.. hadde (har) en server her som hadde oppetid på 26 dager da..lengste gikk ned av et strømbrudd. men er nyanskaffet, så nå skal vi få se om den ikke klarer å stå på et års tid eller noe i den duren Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Max er vel rundt 12 døgn elns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå