Aggex Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hvordan sjekker man dette da?Min har stått på en del uker uten omstart, bare avlogging. Du kan blant annet bruke statbar til å se hvor lenge maskina di har stått på. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hvor finner jeg den statbaren hen???? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 tror jeg hadde 3dager på TG Men hjemme, så deler jeg rom med bruttern, og jeg har 11vifter... sier seg selv? jeg takler lyden, men brutter klarer det ikke, så rekken er på 22timer 17min da han overnatta... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 jaha,- XP på litt over en måned Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hvor finner jeg den statbaren hen???? "I qote that.." eller hva det nå heter.. jeg lurer også på det iallefall.. Lenke til kommentar
Malux Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Min har bare stått på i en uke. Jeg bruker XP home edition. -Mr.Chaos- Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Skal vi se... Windows XP -> 2 dager, eller noe sånnt. Linux -> 5 minutter, til jeg fant ut at Windows gjør akkurat de samme tingene, bare med 4 ganger brukervennligheten Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hvordan sjekker man dette da?Min har stått på en del uker uten omstart, bare avlogging. Du kan blant annet bruke statbar til å se hvor lenge maskina di har stått på. eller å bare dobbelklikke på nettverksikonet og se på connected time Lenke til kommentar
lperik Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hvor finner jeg den statbaren hen???? "I qote that.." eller hva det nå heter.. jeg lurer også på det iallefall.. Søk på "download statbar" Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 har ikke noe spess å skryte av, formaterte og la alt inn på nytt om Torsdagen, så her har dere stats'n [22:28:25] <BjaA> OS: Windows 2000 Professional, Service Pack 4 (5.0 - 2195) [22:28:25] <BjaA> Installed: Thu Dec 04 15:18:33 2003 (6days 7hrs 9mins 52secs ago) Men farfaren min derimot, han har hatt en rimlig god uptime på serveren sin Han har latt serveren stå på i strekk i 7 år, men den har hvert nede 3 ganger pga. strømbrudd... ikke galt til å være farfaren min Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 eller å bare dobbelklikke på nettverksikonet og se på connected time Den har vel heller liten sammenheng med oppetiden på maskinen. Dessuten tror jeg den nullstiller seg etter 24 timer. For å se oppetid, trykker du på Start -> kjør -> cmd Så skriver du systeminfo Da kommer masse info om maskinen opp, blant annet oppetiden. jeg takler lyden, men brutter klarer det ikke, så rekken er på 22timer 17min da han overnatta... Jeg bruker standby om natten. Da slår hele maskinen seg av. Jeg har vel en gjennomsnitlig oppetid på ca 2 uker. Restarter kun hvis jeg skal boote andre OS eller noe sånt. Pleier aldri å klikke. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Der tror du ganske feil min venn, hvis en maskin er på nettverk så blir det og sett på som uptime da den teller like lenge som maskinen er på, dvs uten logoff. Min maskin sto på uten log off i 49 dager og 17 timer, og hvis ønskelig så kan jeg legge ut et screenshot av det viduet som viser connected time Skal inrømme at så lang tid må være det beste jeg personlig har vært borti med Windows.. *teste ut systeminfo kommandoen* Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Tja, min oppfatning av begrepet "oppetid" er hvor lenge det er siden system prosessene ble startet - altså siden maskinen ble klar for pålogging. Er jo ikke alle maskiner som er på nettverk da... Men jeg tok feil med den nettverks dingsen. Men som sagt, den viser jo bare hvor lenge maskinen har vært på nettverket. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Litt off topic, men min maskin har vært avslått i over 2 dager nå. Det er jo en større prestasjon nesten Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Skal vi se... Windows XP -> 2 dager, eller noe sånnt. Linux -> 5 minutter, til jeg fant ut at Windows gjør akkurat de samme tingene, bare med 4 ganger brukervennligheten Fjas og tull Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Skal vi se... Windows XP -> 2 dager, eller noe sånnt. Linux -> 5 minutter, til jeg fant ut at Windows gjør akkurat de samme tingene, bare med 4 ganger brukervennligheten Snakker om du ? Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Slår den av hver kveld. Ikke alle som er like glad i viftene mine Personlig så sover jeg som et barn når jeg hører PC`n suse i bakgrunnen. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Heller at den står på og suser, etter at jeg har skrudd den på selv enn at den skrur seg på av seg selv midt på natten. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Litt off topic, men min maskin har vært avslått i over 2 dager nå. Det er jo en større prestasjon nesten Min har vært nede i snart 3 uker , grunnet ødelagt harddisk , ny kommer imorgen YES, YES , YES! Lenke til kommentar
gspr Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Linux -> 5 minutter, til jeg fant ut at Windows gjør akkurat de samme tingene, bare med 4 ganger brukervennligheten Jada, men for en stiv pris og under et fascistisk styre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå