FiskePinna Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg tror jeg har satt ny pers nå, maskina mi har vært på nonstop (uten omstart etc) i 1 måned. Noen bedre? Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hadde en CS server som stod på i over 3 mnd. en gang. (Linux). Lenke til kommentar
kag Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Ganske nøyaktig 6 uker, er det lengste. Da ble den slått av for å pakke inn en ny CPU, ytterligere 256MB RAM, en ny hdd (80GB), et nytt hovedkort og en ny CD-ROM. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 aner ikke, rimelig lenge vil jeg tro. PC'n på jobb skrur jeg aldri av, tror kanskje jeg har skrudd den av 20-30 ganger det halvannet året jeg har jobbet her, og da en 5-6 ganger ved hardware oppgradering. Lenke til kommentar
EC Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 3 måneder i går kveld. Så byttet jeg hovedkort, og nå er det på'n igjen. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Bør kansje nevne os og da Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) restarter dere ikke når dere oppgradere software, innstallere patch, uninstall software (som noen gang krever omstart)?? Og hvordan kan dere la PC-en står om natten den bråker som ******. Kan også nevner en PC på min tidligere jobb, har jobbet der i over 2 år har ALDRI sett noen restarter den. Endret 9. desember 2003 av Squy Lenke til kommentar
kag Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Slå av pc'n? Hva pokker er det du snakker om?! EDIT; Har forresten Windows 2000 Professional Endret 9. desember 2003 av kag Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Windows XP workstation i daglig bruk @ 49 dager & 19timer Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 ca. 3 dager, det sore problemet er at når pc står på så får jeg ikke sove, den bråker formye:( Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 restarter dere ikke når dere oppgradere software, innstallere patch, uninstall software (som noen gang krever omstart)?? nei. . . Lenke til kommentar
gspr Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Servermaskinen pleier å stå på mellom hver gang det slippes en ny Linux-kernel. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 BRåker for mye.... Putt inn noen isolasjons plater.. Virker drit bra!! min lager ikke èn eneste lyd (utenom oppstart da men) Men det meste minn har stått på er vell ca.2 uker Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det lengste mi har stått på er vel ikkje meir enn ca 16-17dagar.. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Kanskje litt over et døgn!(bærbar(har ikke stasjonær) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 2uker 19timer osv osv .. men nå restarter ofte Pcen min pga for liten sikring får vel bruke utdannelsen min til noe å bytte den.. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hvordan sjekker man dette da? Min har stått på en del uker uten omstart, bare avlogging. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 max 5dager akkurat nå: 1t 32m Nei, det er ikke p.g.a ustabil maskin, kunne sikkert latt den stå noen uker, men jeg gidder rett og slett ikke... det tar meg 30sek å skru den på, så jeg ser ingen vits i å ha den på hele døgnet. Lar den stå på over natta kun hvis jeg laster ned noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå