Skalkesjul Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 (endret) ser etter forslag til fps med en ok historie som ikke har snike oppdrag da dette ikke er helt min greie. liker fks: call of duty 2 Bioshock 1 Bioshock Infinite Read Dead Redeption Killzone Crysis på forhånd takk for svar Endret 3. oktober 2017 av Skalkesjul Lenke til kommentar
kupoflupo Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Borderlands 2 er knallgøy ikke mye stealth der såvidt jeg husker Lenke til kommentar
Skalkesjul Skrevet 3. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2017 Doom glemte å skrive opp de to bare å komme med flere forslag Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Borderlands 2 er knallgøy ikke mye stealth der såvidt jeg husker Samme med 1-ern. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Prey (2006), Prey (2017), Halo serien, Singularity, Clive Barker's Jericho, F.E.A.R 1-2, Fallout 3, 4 og New Vegas, RAGE, Shadow Warrior 1 og 2, Wolfenstein New Order og Old Blood, Deus Ex Human Revolution og Mankind Divided, Titanfall 2, Metro 2033 og Last Light, Bulletstorm. Noen av disse kan spilles med stealth om man ønsker men det er ikke tvang. Lenke til kommentar
Christrr Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Hvis du ikke har spilt serious sam har du mye moro i vente. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Singularity var en positiv overraskelse. De nye Wolfenstein-spillene er også gode. Litt elementer av sniking og samling av intel er det i mye selv om det ikke blir Splinter Cell av den grunn. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Borderlands serien, spesielt borderlands 2 og borderlands:TPS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå