Novice99 Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Noen som har benyttet seg av Hotwire hotellbooking og som har fått gode hotell til gode priser ? Litt spent det å ikke vite hvilket hotell du får før du faktisk har betalt, men det er kanskje vel verdt å ta sjansen ? Noen med erfaringer å dele med seg ? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Brukt det en gang i San Francisco da det var ikke så vanskelig å ha en viss peiling på hotellene som det kunne være man fikk. I endel andre byer jeg skulle til var områdeinndelingen så stor at jeg ikke tok sjansen. Vi endte opp med å ca 50% rabatt på et Hilton-hotell kontra hva det kostet på andre søkemotorer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Har brukt hotwire.com på massevis av USA-ferier. Stort sett fornøyd med pris, selv om jeg av og til finner samme hotell hotels.com til bedre pris etter å ha bestilt, er vel gjennomsnittlig besparelse for meg ca 30-40 %. Beskrivelse stemmer ganske bra, se spesielt på % som er fornøyd med stedet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 (endret) Har brukt det i London en gang. God pris men ikke det beste hotellet. (På den tiden fantes det fora hvor folk fant ut hvilke hoteller som ble tilbudt, så jeg visste hva jeg tok og har altså ikke prøvd på et luksushotell). Endret 3. oktober 2017 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå