fomlepung Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Har tenkt å legge min 7900x under vann og lurer da på hvilke norske nettbutikker dere anbefaler for å skaffe seg custom vannkjølings deler for LGA2066? Har aldri hatt noe customvannkjøling annet enn AIO's, "so be gentle folks"! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Har en kollega som sverger til https://www.techbay.no grunnet god service og bra utvalg. Men finner kansje flere. 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Du har Digital Impuls og Techbay. Personlig så kjøper jeg 98% kun fra Techbay, men drar til DI dersom de har noe Techbay ikke markedsfører, eller har på lager. 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Techbay er vel det foretrukne valget. Du har også aquatuning. Personlig har jeg importert endel, da det er for mye man rett og slett ikke får tak i her i landet. 1 Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Hva med www.coolerkit.no ?? Jeg har aldri handlet der, noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Hva med www.coolerkit.no ?? Jeg har aldri handlet der, noen som har erfaringer? "Alle priser er eksklusiv norsk merverdiavgift. Ved afsendelse til Norge er moms og eventuelle tollavgifter kundens ansvar. Da Norge ikke er med i EU kommer toll og avgift (merverdiavgift) i tillegg, dersom forsendelsen blir fortollet ved innsendelse. Du slipper å betale merverdiavgift hvis ordren har en verdi på under 350 kroner. Frakt regnes med i 350-kronersgrensen. Les mere." Ikke norsk. 1 Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Hva med www.coolerkit.no ?? Jeg har aldri handlet der, noen som har erfaringer? "Alle priser er eksklusiv norsk merverdiavgift. Ved afsendelse til Norge er moms og eventuelle tollavgifter kundens ansvar. Da Norge ikke er med i EU kommer toll og avgift (merverdiavgift) i tillegg, dersom forsendelsen blir fortollet ved innsendelse. Du slipper å betale merverdiavgift hvis ordren har en verdi på under 350 kroner. Frakt regnes med i 350-kronersgrensen. Les mere." Ikke norsk. Skjønte det var noe med det å gjøre, lite vits å handle der. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Digitalimpuls og Techbay er begge butikker med svært god service, så kan trygt anbefale begge 1 Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 3. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2017 Takker for mange gode svar her. Techbay og Digitalimpuls skal sjekkes. Er det noen vanlige "feller" man går i når man setter i sammen sin første custom vannkjøling som jeg bør ha en headsup for? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Husk at innerdiameteren og ytterdiameteren er likt på slanger og fittings. Drainport er kjekt å ha. Lenke til kommentar
Van Wondern Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Takker for mange gode svar her. Techbay og Digitalimpuls skal sjekkes. Er det noen vanlige "feller" man går i når man setter i sammen sin første custom vannkjøling som jeg bør ha en headsup for? Døtt inn alt du planlegger å ha inne i kassa før du drar slanger. Så røsker du alt ut og kjører lekkasjetesten. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Takker for mange gode svar her. Techbay og Digitalimpuls skal sjekkes. Er det noen vanlige "feller" man går i når man setter i sammen sin første custom vannkjøling som jeg bør ha en headsup for? Døtt inn alt du planlegger å ha inne i kassa før du drar slanger. Så røsker du alt ut og kjører lekkasjetesten. Gjør du det skikkelig, så lekker det ikkje Lenke til kommentar
Van Wondern Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 (endret) Takker for mange gode svar her. Techbay og Digitalimpuls skal sjekkes. Er det noen vanlige "feller" man går i når man setter i sammen sin første custom vannkjøling som jeg bør ha en headsup for? Døtt inn alt du planlegger å ha inne i kassa før du drar slanger. Så røsker du alt ut og kjører lekkasjetesten. Gjør du det skikkelig, så lekker det ikkje ..men det spørs om produsentene har gjort alt skikkelig da, eksempelvis rotary-fittings. Blir en del ekstra PoF med vannkjøling. Endret 3. oktober 2017 av Van Wondern Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Takker for mange gode svar her. Techbay og Digitalimpuls skal sjekkes. Er det noen vanlige "feller" man går i når man setter i sammen sin første custom vannkjøling som jeg bør ha en headsup for? Døtt inn alt du planlegger å ha inne i kassa før du drar slanger. Så røsker du alt ut og kjører lekkasjetesten. Gjør du det skikkelig, så lekker det ikkje ..men det spørs om produsentene har gjort alt skikkelig da, eksempelvis rotary-fittings. Blir en del ekstra PoF med vannkjøling. Må man bruke "rotary fittings" så er kabinettet for lite uansett Lenke til kommentar
Van Wondern Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Takker for mange gode svar her. Techbay og Digitalimpuls skal sjekkes. Er det noen vanlige "feller" man går i når man setter i sammen sin første custom vannkjøling som jeg bør ha en headsup for? Døtt inn alt du planlegger å ha inne i kassa før du drar slanger. Så røsker du alt ut og kjører lekkasjetesten. Gjør du det skikkelig, så lekker det ikkje ..men det spørs om produsentene har gjort alt skikkelig da, eksempelvis rotary-fittings. Blir en del ekstra PoF med vannkjøling. Må man bruke "rotary fittings" så er kabinettet for lite uansett "eksempelvis", devil is in the details Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Tryggere å bruke 90 eller 45 graders vinkler du trer slangen rett. Albue eller hva de når heter hos techbay. Slangeklemme på hver side. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Eneste grunnen jeg ikke bruker Digital Impuls er på grunn av den idiotiske login greia og glemt passord, orker ikke å sende mail for å finne ut hva mitt brukernavn er, kom igjen... Techbay all the way =) Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Eneste grunnen jeg ikke bruker Digital Impuls er på grunn av den idiotiske login greia og glemt passord, orker ikke å sende mail for å finne ut hva mitt brukernavn er, kom igjen... Techbay all the way =) Jeg bare ringer eller sender mail hva jeg skal ha, så fikser DI resten Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Bruker du DI i Oslo mye Nizzen? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Bruker du DI i Oslo mye Nizzen?70% av all hardware tenker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå