Erlend Tangeraas Lygre Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Mener de nekter å gi fra seg bedriftssensitiv informasjon.Norsk IT-selskap krever bøter av sparkede ansatte (Ekstra) Lenke til kommentar
Min Konto Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Hvordan gikk denne saken? Omtrent alle som har sluttet i Byte de siste 4-5 årene har fått de samme truslene etter seg og masse brev fra advokater. Nøyaktig den samme historien, men de fleste tar seg ikke råd til å kjempe mot advokatene til Byte. Spent på dommen. Lenke til kommentar
Per Buer Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Hvordan gikk denne saken? Omtrent alle som har sluttet i Byte de siste 4-5 årene har fått de samme truslene etter seg og masse brev fra advokater. Nøyaktig den samme historien, men de fleste tar seg ikke råd til å kjempe mot advokatene til Byte. Spent på dommen. Her er det vel de ansatte (etter oppsigelse i prøvetid) som gikk til sak og Byte svarte vel med et motkrav - mest sannsynligvis for å presse frem et forlik. Personlig mener jeg vet arbeidsvernet i prøvetiden bør veldig særdeles svakt. Ellers kan vi vel egentlig bare drite i prøvetiden her til lands. Lenke til kommentar
Erlend Tangeraas Lygre Skrevet 5. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2017 Hvordan gikk denne saken? Omtrent alle som har sluttet i Byte de siste 4-5 årene har fått de samme truslene etter seg og masse brev fra advokater. Nøyaktig den samme historien, men de fleste tar seg ikke råd til å kjempe mot advokatene til Byte. Spent på dommen. Hei. Det kan ta flere måneder før dommen er klar i denne saken. Lenke til kommentar
Erlend Tangeraas Lygre Skrevet 5. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2017 Hvordan gikk denne saken? Omtrent alle som har sluttet i Byte de siste 4-5 årene har fått de samme truslene etter seg og masse brev fra advokater. Nøyaktig den samme historien, men de fleste tar seg ikke råd til å kjempe mot advokatene til Byte. Spent på dommen. Ellers har jeg bare kunnskap om denne enkeltsaken, og har ikke hørt om lignende episoder med dette selskapet. Send meg gjerne en mail med mer informasjon på [email protected]! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå