Moerk Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Væromslag Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Ja, i dag var det værskifte her på sunnmøre også med tildels heftige regnbyger! Fint panorama dette, men litt pussig med "streken" som går omtrent midt på bildet. Ellers så føler jeg også at det heller litt nedover til høyre? Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Flott panoramablide, kanskje horisonten henger lit til høyre? Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 3. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2017 Gidder ikke å rette opp originalen så jeg legger inn en V2 i stedet for. Det viser seg at gimbalen på dronen ikke hang helt korrekt derfor helte horisonten en anelse. V2 ble også tatt før jeg fikk rettet den, men har rotert hvert enkelt bilde før jeg stiched dem. Finner dere fremdeles feil er det bare å gi tilbakemelding. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 3. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2017 Gidder ikke å rette opp originalen så jeg legger inn en V2 i stedet for. Det viser seg at gimbalen på dronen ikke hang helt korrekt derfor helte horisonten en anelse. V2 ble også tatt før jeg fikk rettet den, men har rotert hvert enkelt bilde før jeg stiched dem. Finner dere fremdeles feil er det bare å gi tilbakemelding. Mvh.Oddvar Helene og Jimmy. Takk for nyttige kommentarer. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
h-a Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Synes absolutt disse dronebildene har noe for seg. Kan du se på en skjerm live? Hvis du monterer Samsungen på en drone må du vel ha en med større nyttelast, og jeg vil anta at kamera er innebygget her. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 4. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2017 Synes absolutt disse dronebildene har noe for seg. Kan du se på en skjerm live? Hvis du monterer Samsungen på en drone må du vel ha en med større nyttelast, og jeg vil anta at kamera er innebygget her. Takk for kommentar Helge. Jeg kan følge med, enten på en mobiltelefon eller nettbrett og se det som dronekameraet ser. Jeg benytter en DJI Phantom IV drone som har innebygget både gimbal og (4k video /still) kamera. Du kan kanskje henge fast et NX500 kamera, men da må dette ha ekstra montering og egen overføring til operatøren. Tror dette kan bli problematisk, men sikkert ikke umulig. Du finner forøvrig mange lærerike videoer om droner på Youtube. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg