Gå til innhold

Væromslag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gidder ikke å rette opp originalen så jeg legger inn en V2 i stedet for. Det viser seg at gimbalen på dronen ikke hang helt korrekt derfor helte horisonten en anelse. V2 ble også tatt før jeg fikk rettet den, men har rotert hvert enkelt bilde før jeg stiched dem.

Finner dere fremdeles feil er det bare å gi tilbakemelding.

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar

Gidder ikke å rette opp originalen så jeg legger inn en V2 i stedet for. Det viser seg at gimbalen på dronen ikke hang helt korrekt derfor helte horisonten en anelse. V2 ble også tatt før jeg fikk rettet den, men har rotert hvert enkelt bilde før jeg stiched dem.

Finner dere fremdeles feil er det bare å gi tilbakemelding.

Mvh.Oddvar

Helene og Jimmy. Takk for nyttige kommentarer.

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar

Synes absolutt disse dronebildene har noe for seg. Kan du se på en skjerm live? Hvis du monterer Samsungen på en drone må du vel ha en med større nyttelast, og jeg vil anta at kamera er innebygget her.

Takk for kommentar Helge. Jeg kan følge med, enten på en mobiltelefon eller nettbrett og se det som dronekameraet ser. Jeg benytter en DJI Phantom IV

drone som har innebygget både gimbal og (4k video /still) kamera.

Du kan kanskje henge fast et NX500 kamera, men

da må dette ha ekstra montering og egen overføring til operatøren. Tror dette kan bli problematisk, men sikkert ikke umulig.

Du finner forøvrig mange lærerike videoer om droner på Youtube.

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...