AnonymDiskusjon Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Hei Ser ikke dårlig men har blandt annet mye vondt i hodet, så tenker at en synstest kan være lurt da jeg sliter med dette så og si daglig. Jeg synes også ofte bokstaver fort kan flyte litt inn ihverandre. Men ser priser varierer veldig så lurer litt på hvor jeg skal henvende meg. Bør jeg bestille time hos en brillebutikk eller skal man til legen for dette? Hvis jeg skal til en brillebutikk, er det noen som har noen anbefalninger? Ser at krogh optik koster eksempelvis nesten dobbelt så mye som specsavers. Anonymous poster hash: 9ebfa...e7d Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 En synsundersøkelse utføres hos optiker og koster litt forskjellig alt etter hva de tilbyr og hvilken aldersgruppe du tilhører. Dersom du er i jobb, sjekk hva som dekkes av arbeidsgiver; særlig hvis du sitter mye foran PC med tanke på "skjermbriller". Ta en ringerunde og forhør deg om pris og hva som inngår. Har ingen erfaring med Specsavers og hva de gjør der, men har benyttet Interoptikk og er fornøyd med hvordan "min butikk" håndterte det. Betalte vel rundt 500-600 kroner da jeg var der sist for noen år siden. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Du skal til en brillebutikk, og etter min mening spiller det ingen rolle hvor du går. Dette bør de klare over alt. Lenke til kommentar
nacario Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Hei Ser ikke dårlig men har blandt annet mye vondt i hodet, så tenker at en synstest kan være lurt da jeg sliter med dette så og si daglig. Jeg synes også ofte bokstaver fort kan flyte litt inn ihverandre. Men ser priser varierer veldig så lurer litt på hvor jeg skal henvende meg. Bør jeg bestille time hos en brillebutikk eller skal man til legen for dette? Hvis jeg skal til en brillebutikk, er det noen som har noen anbefalninger? Ser at krogh optik koster eksempelvis nesten dobbelt så mye som specsavers. Anonymous poster hash: 9ebfa...e7d Høres fornuftig ut med en tur til optiker. Den svakeste styrken kan lett bli den avgjørende for å gi litt avlastning ved mer krevende synsarb som å lese Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå