OHJohansen Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Nye bilder fra ryktemakeren Evan Blass viser det som kan være Googles nye telefoner.RYKTE: - Dette er Pixel 2 og Pixel 2 XL Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Samtidig er hjem-knappen tatt bort fra fronten av telefonen. Den orginale Pixel hadde vel heller ikke hjem-knapp på fronten? 1 Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Samtidig er hjem-knappen tatt bort fra fronten av telefonen.Den orginale Pixel hadde vel heller ikke hjem-knapp på fronten? Nexus-telefonene har vært uten fysisk hjemknapp siden 2011 også. Ikke akkurat noe Google har drevet med på en stund. 4 Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 en skjerm som strekker seg helt ut mot kantene av telefonen Hæ? Ser jeg samme bilder som journalisten? Den vanlige (som sitatet ikke handler om) ser ut som en steingammel Iphone og den store (som sitatet handler om) ser ut som en gammel hvilken som helst telefon. Trenden i markedet er heldekkende skjerm som har vesentlig mindre rammer (både på sidene og topp/bunn) enn det XL-versjonen til Pixel 2 har. Lenke til kommentar
kmlund Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Personlig er jeg mest spent på om de kommer til Norge via offisielle kanaler. Men tviler på om vi får vite det i morgen. 1 Lenke til kommentar
per parker Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Eneste som frister (veldig mye dog) er pixel sin rene android. For høy pris, tror jeg holder meg til mellom segmentet med lg/motorola/huawei osv. Mye mer for pengene. 2 Lenke til kommentar
Aiphoenix Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 En rebranded LG G6 og en rebranded HTC et-eller-annet, med ekstra bra kamera. Jeg skjønner godt hvorfor Google kjøpte seg inn i HTC sin mobilavdeling, siden dette blir litt... rotete. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Alt for store rammer i topp og bunn på den minste modellen. Har en Nexus 6P med ca. samme rammestørrelse. Blir ikke pixel 2 på meg da, får se hva de kommer med til neste år. Lenke til kommentar
FRB7A9WQ Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Samtidig er hjem-knappen tatt bort fra fronten av telefonen.Den orginale Pixel hadde vel heller ikke hjem-knapp på fronten? Nei det hadde den ikke. Tek trodde det siden den ikke var i det norske markedet? 1 Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Er spent på hvordan batteriet i disse to vil være i forhold til Nexus 6P. Utenom det så gleder det meg å se front facing stereohøyttalere på begge modellene. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-82pScT Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Eneste som frister (veldig mye dog) er pixel sin rene android. For høy pris, tror jeg holder meg til mellom segmentet med lg/motorola/huawei osv. Mye mer for pengene. Kjøp OnePlus 5. Opplev ren Android uten å legge ut en formue for det. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Eneste som frister (veldig mye dog) er pixel sin rene android. For høy pris, tror jeg holder meg til mellom segmentet med lg/motorola/huawei osv. Mye mer for pengene. Kjøp OnePlus 5. Opplev ren Android uten å legge ut en formue for det. For dårlig kamera! Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Var veldig i tvil tidligere i år da jeg kjøpte Galaxy S8 på om det var det beste valget da jeg ikke hadde sett neste Pixel. Ut fra bildene så angrer jeg foreløpig ikke et sekund, selv om ren Android er gull. Lenke til kommentar
halse Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Kunne tenke meg en Pixel 2 men ikke med så store oppe og nede kanter. Blir det slik vil jeg ikke kjøpe den i all fall. Da går jeg heller for S9 når den kommer. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 http://itavisen.no/2017/10/04/google-pixel-2-serien-er-en-stor-skuffelse/ Lenke til kommentar
baguett Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Må dessverre si at Pixel 2 ikke lokker, for min del så vinner LG V30 på alle punkter, utenom ren Android. Lenke til kommentar
TeaRex Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Ingen lyd port, ingen interesse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-82pScT Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Eneste som frister (veldig mye dog) er pixel sin rene android. For høy pris, tror jeg holder meg til mellom segmentet med lg/motorola/huawei osv. Mye mer for pengene. Kjøp OnePlus 5. Opplev ren Android uten å legge ut en formue for det. For dårlig kamera! Hvis du er villig til å betale 4000,- ekstra for en bedre kamera, rettere sagt markedets beste kamera, kjør på. Noen av oss er litt mer rasjonelle... Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 (endret) Eneste som frister (veldig mye dog) er pixel sin rene android. For høy pris, tror jeg holder meg til mellom segmentet med lg/motorola/huawei osv. Mye mer for pengene. Kjøp OnePlus 5. Opplev ren Android uten å legge ut en formue for det. For dårlig kamera! Hvis du er villig til å betale 4000,- ekstra for en bedre kamera, rettere sagt markedets beste kamera, kjør på. Noen av oss er litt mer rasjonelle... Og noen av oss er opptatt av kvalitet. Endret 9. oktober 2017 av nor50 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-82pScT Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 (endret) Eneste som frister (veldig mye dog) er pixel sin rene android. For høy pris, tror jeg holder meg til mellom segmentet med lg/motorola/huawei osv. Mye mer for pengene. Kjøp OnePlus 5. Opplev ren Android uten å legge ut en formue for det. For dårlig kamera! Hvis du er villig til å betale 4000,- ekstra for en bedre kamera, rettere sagt markedets beste kamera, kjør på. Noen av oss er litt mer rasjonelle... Og noen av oss er opptatt av kvalitet. Ja kvalitet. Er det, det den dødskjedelige designen (som ikke er overraskende, de outsourcer jo design as telefon til tredjepart, såklart kommer ikke HTC til å lage telefonen like pen som sin egen flaggskip)? De store rammene i front? En tykk telefon som til tross for sin tykkelse har lite batteri? Manglet støtte til 27W-lading (dvs. Quick Charge)? Det er jammen meg ikke mye kvalitet man får på pengene, om man ser på design og hardware og den latterlige prisen (utenom kamera). Fjorårets Pixel hadde en haug med maskinvareproblemer, i alt fra linseproblemer, skjerm som fryste, mikrofon som ikke fungerte til gudene vet hva. Er det din definisjon av kvalitet? Endret 9. oktober 2017 av Slettet-82pScT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg