smthellan Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 gpu: Geforce 1060 6gb Primærbruk: Gaming Skjermane eg vurdera: AOC G2460PG, ASUS PG248Q og Acer Predator XB241H (bmipr) Er det nokon som har erfaringar med desse skjermane? Og ev. kan anbefale/ ikkje anbefale ein av dei? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Jeg har AOC skjermen. Går lett god for den På Biltema så har dem bordfeste til 400kr. Obs Det er ikke HDMI utgang på den. Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Har Asusen og er veldig fornøyd med den. Eneste som trekker ned for min del er at den har for sterk bakgrunnsbelysning til bruk sent på kveld med lite lys i rommet. Men til gaming er den en fryd, 180Hz funker veldig bra på min, men har hørt noen skrekkhistorier hvor fargene kludrer seg til, tearing osv. Mulig dette er begrenset til tidligere modeller. Hvorvidt det går som en budsjettmodell blant 24-tommerne får være opp til deg å vurdere tho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå