Roar Kneppen Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Urban Art 213 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Artig motiv. Vasen til venstre assosierer jeg med en kvinneskikkelse, mens vasen til høyre en mann. Er dette tenkt som skriveborsbakrgrunn til neste versjon av Windows - eller? Hvorfor fjernet du trekanten til høyre? Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2017 Artig motiv. Vasen til venstre assosierer jeg med en kvinneskikkelse, mens vasen til høyre en mann. Er dette tenkt som skriveborsbakrgrunn til neste versjon av Windows - eller? Hvorfor fjernet du trekanten til høyre? Mvh.Oddvar Dette er graffiti fra en undergang på Gjøvikbanen på Kjelsås i Oslo for mange år siden - så vidt jeg vet laget av skoleelever. Det grønne er bare grønn vegetasjon som er sløret ut. Roar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Hei Roar, takk for sist. Her har du lagt ett flott og nye bilde. ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg