Gå til innhold

Hva skal jeg be pappa handle i USA?

Anbefalte innlegg

Ft. Lauderdale er ikke Miami!
Seff er det vel ikke det. Var sent på natt, er beste unnskylding :sleep:

Var grusomt mye på den Mallen ja. Har sendt han avgårde dit. Fint med masse ålreite svar. Jeg klarer egentlig ikke finne på noe spennende jeg har lyst på jeg. Han fant en stor MagLite til meg for 90 spenn!! Det er vel det eneste jeg fikk bedt han om. Og brus. Elsker masse snodig leskedrikk.

et gigantisk gamlehjem, med livsfarlige bilister og feite gamle damer overalt.
Paps bor hos fettern sin i et område der dem ikke får lov å kjøpe bolig hvis dem er under 55 år. Dem har _aldri_ låst bilen om natta. Tror jeg hadde låst bilen uansett, da kriminelle utenfra er jo nødt til å benytte sånne sjanser.

Nå er det 10 cm snø i California sier dem på Gomorgen Norge nå. Selvfølgelig blir det jo da "demolition frenzie". Moro

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er mange slike steder med 55 års "aldersgrense". Og flotte sikkerhetsvakter. Der vi har Hus i Florida, er det ved alle utganger/innganger vaktposter som du ¨å vise legitimasjon ved i tillegg til et kort som viser at man bor der/er på besøk. De ringer da opp til det huset den som skal besøke deg skal til og spør om vi vil slippe dem inn.

Det er også noe som kalles Flroida Mall kommer jeg på. Har aldri vært der, men skal være stort som pokker! Ligger mellom Orlando og Cape Canaveral det jeg vet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...