dork Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Vel, topicen sier vel det meste. Fattern er i Fort Lauderdale, Miami til 22. desember. Hva er superbillige smarte kjøp der og ikke her? Han kunne ha med, jeg tror det var 80 kg i bagasjen. Han er av bestefargenerasjonen, så svar veldig gjerne med butikknavn/adresser om du kan, så skjønner han hvor og hva han skal (kanskje, haha). Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Noe skikkelig bling-bling niggahstyle gullkjeder som veier 30 kilo Ellers ville jeg veffal hatt masse drikke. De har mye bra leskedrikk/brus borti Uniten. Jokke kan sikkert gi deg noen tips, vil tro han har vært der Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 um, tror ikke leskende drikker, utenom den sinte typen er så mye vits å kjøpe...men det var vel den du mente? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Vel anlegg. Altså høytallere. F.eks så kjøpte en kompis av meg som bor i usa Logitech Z-680 Høyttaler 5.1 THX for 275$ som bli ca 2200kr men du må betale 3600kr her i norge. Eller så er digital camera og film camera ganske billige der borte også. Ting som ikke er så billig forhold til det er her er CPU, HK og ram og sånt. Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Kjøp amerikanske merkeklær. Gå i butikken her og prøv - gi ham strls etc. 1/2 pris Endret 9. desember 2003 av sofokles Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 så blir du seende ut som den pimp ass mofoen Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 um, tror ikke leskende drikker, utenom den sinte typen er så mye vits å kjøpe...men det var vel den du mente? Var vel egentlig ikke det... Men når du sier det så høres det jo bra ut! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Ft. Lauderdale er ikke Miami! Men likeved Ft. Lauderdale, der har vi en gigantisk mall, kalt "Sawgrass". Factory Outlet på alt av merker, søk på "Sawgras Mall" på Google du, så finner du sikkkert fullstendig oversikt! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 rulleskøyter/rullebrett og annet sportsutstyr er ganske billig der borte (hverfall i forhold til i norge). Du kan jo og be han om å kjøpe diverse ekstremsportutstyr, som også er mye billiger der enn her hjemme Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 http://www.sawgrassmillsmall.com/index2.html Der finner du det meste! (er en elktrobutikk der drevet av cubanere... Hold deg unna, de lurte oss...) De slo av halve prisen, og da trodde jo pappa det var et godt kjøp... Itillegg brukte pappa et norsk førerkort, og på legitimasjon skrev de "Driverlicens, altså DL=Norge". De trodde vi het "Norge".... Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Stort amerikansk flagg å henge på veggen. Eventuelt tenne på hvis du hører til på venstresiden i politikken... Jeg ville ha hengt det opp iallfall. Merkeklær er Jevnt over noe billigere i staten har jeg hørt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Billigere? For en Tommy-genser jeg kjøpte der borte, betalte "jeg" 20 USD. Den samme genseren koster 800 NOK i norge. Men si fra, jeg er lommekjent fra Ft. Lauderdale /hollywood Beach/Pembroke Pines til Vero Beach! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jamt øve e vel da mesta billegare i USA enn i norge. det er fordi lønnen der borte (jamt øve) e lavere enn her i norge Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jamt øve e vel da mesta billegare i USA enn i norge.det er fordi lønnen der borte (jamt øve) e lavere enn her i norge Når begynte du med nynorsk? wtf Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Er ikke Ft. Lauderdale der de stuer alle pensjonistene sine i USA? Som et gigantisk gamlehjem, med livsfarlige bilister og feite gamle damer overalt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 I hele Florida er det mange pensjonister. Ft. Lauderdale har en del næringsliv; AMEX's hovedkontor, Alamo's hovedkontor mm. Pembroke Pines derimot..... DER ER OLDISENE! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 http://www.sawgrassmillsmall.com/index2.html Der finner du det meste! /me har vært der! En schvær krokodillelogo møter deg i døra og etter det er det bare velstand. Utrolig mye billig og bra der. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Du har vært der ja! Pass på å parker på riktig felt, sist var vi dumme å parkerte på "Sjøhest". Vips, så måtte vi gå sikkert 900 meter til utendørsanlegget hvor de FINE sakene er! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Få han til å kjøpe inn 10-20 strømforsyninger uten rød "selfdestruct" knapp på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå