Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Briksdalen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her ble det litt mer liv i vannet med lukkertid på 1/40s i motsetning til 1/3s. Jeg brukte bevisst kremfløte istedet for sløret vann for å provosere litt - jeg vet du tåler det :-) Du kan jo legge ut alternativer med forskjellige lukkertider slik at vi kan sammenligne. Du kan bruke et gråfilter på dagtid som jeg brukte tidligere. Her hadde jeg sikkert brukt et gradert gråfilter i tillegg :-) Sammen med Briksdalsbreen ble jo dette rene idyllen. Mvh Gunnar

Lenke til kommentar

Her ble det litt mer liv i vannet med lukkertid på 1/40s i motsetning til 1/3s. Jeg brukte bevisst kremfløte istedet for sløret vann for å provosere litt - jeg vet du tåler det :-) Du kan jo legge ut alternativer med forskjellige lukkertider slik at vi kan sammenligne. Du kan bruke et gråfilter på dagtid som jeg brukte tidligere. Her hadde jeg sikkert brukt et gradert gråfilter i tillegg :-) Sammen med Briksdalsbreen ble jo dette rene idyllen. Mvh Gunnar

Hehe..ja tålte godt din kremfløtekommentar, jeg var bare ikke helt enig, syntes det var mer som skummetmelk i grunnen :D

Neste gang når jeg har litt mer tid, skal jeg lage flere varianter med forskjellig lukkertid. (Nesten alltid går jeg sammen med familie på tur, og blir hengende voldsomt langt etter hvis jeg skal drive med eksperimentering. Det blir mest shoot and go :))

Lenke til kommentar

I tillegg til det Gunnar prediker synes jeg både motiv og utsnitt her er mye bedre enn det forrige du la ut. Fine kontraster og farger. Antydningen av vei, treet samt gjerdet i veikanten gir et godt bidrag til stemningen i bildet. Godt komponert.

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar

I tillegg til det Gunnar prediker synes jeg både motiv og utsnitt her er mye bedre enn det forrige du la ut. Fine kontraster og farger. Antydningen av vei, treet samt gjerdet i veikanten gir et godt bidrag til stemningen i bildet. Godt komponert.

Mvh.Oddvar

Hei, ja er enig i at dette er et adskillig bedre bilde enn det forrige.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...