Nuxe Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Hei, håper noen kan forklare meg hvordan man kan skrive noe på bestemte plasser i et word-dokument, og at det i tillegg automatisk fylles ut i bestemte celler i et excel- dokument? Og vil det la seg gjøre begge veier? Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Klipp ut -->lim inn utvalg (velg lim inn som kobling) Så er det vel bare CTRL-A for å velge alle koblinger og f9 for å oppdatere om du gjør endringer i det ene dokumentet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå