Gå til innhold

Finne navn på ruteren

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nylig byttet til Get-fiber, og idag har montør vært å satt inn ny ruter. Det står ingen navn på ruteren, så jeg prøvde å finne ut navnet på nettet ved å skru av ruteren å se hvilket som forsvant. Problemet er at jeg bor i blokk, og at samtlige naboer i gaten også er Get kunder. Jeg får opp 50-60 forskjellige nettverk som alle heter Getbox12345 noe. Er det en enklere måte jeg kan finne navnet på ruteren? Jeg har ikke PC eller TV som kan kobles til ruteren med kabel, alt er trådløst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan snu boksen og sjekke under? Jeg har aldri hatt GET, men det er ikke vanskelig! ;-)

"Navnet på det trådløse nettverket (SSID) er: Get-99999 Nummeret etter Get- består av fem tegn og er unikt for hver bruker. Du finner navn (SSID) og passord under modemet. Har du har utstyr som støtter 5 GHz, får du også tilgang til Get-5G-999999 som gir deg enda bedre ytelse. Se side 4."

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Er det ikke mulig å logge seg på ruteren da på adresse 192.168.0.1?

Han er jo ikke tilkoblet, da blir det vanskelig.

Bare å koble seg til med kabel?

Lenke til kommentar

Er det ikke mulig å logge seg på ruteren da på adresse 192.168.0.1?

Han er jo ikke tilkoblet, da blir det vanskelig.

Bare å koble seg til med kabel?

les da, mann.

>Jeg har ikke PC eller TV som kan kobles til ruteren med kabel, alt er trådløst. 

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Tfw skriver aldri ned passord eller SSID for vil ikke at innbruddstyver skal kunne logge seg på internett???

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...