Schreiber Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Er vel som forventet: IGN - 10/10 https://www.ign.com/articles/2018/10/25/red-dead-redemption-2-review?read GameReactor - 10/10 (fra samtlige) https://www.gamereactor.eu/reviews/703083/Red+Dead+Redemption+2/ Men strengt tatt bryr jeg meg ikke. Er som sagt for forventet at anmeldere gir det full pott. Det samme kommer til å skje med nste fra Rockstar, fordi det er fra Rockstar. Jeg er mye mer interessert i å se hva vanlige dødelige sier om noen uker. I morra sitter alle med new game hype, så venter til det roer seg ned før jeg tar folk alvorlige. 1 Lenke til kommentar
Jahghaade-a Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Hvor lang tid brukte du på innstaleringen, halky? Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Da var spillet i hus! Hvor lang tid tok det å innstallere spillet på Xbox maskina di? Er vel 2 discs? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Passer egentlig dårlig at RDR2 kommer.. Er liksom ikke slik at jeg er ferdig med alle spillene i hyllene.. Håper det er mulig å spille en slags good guy.. Det er litt alfa-omega for meg. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Nå som det er et faktum at spillet er et av tidenes beste. Så lurer jeg på om jeg skal like greit slå til på Ultimate Edition. Ikke helt blåst av stolen over hva som er beskrevet at en får. Men kan jo hende det er verdt det...at det kommer endel innhold etterhvert...Hmmmmm Lenke til kommentar
Halky Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Hvor lang tid brukte du på innstaleringen, halky? Hmm nå tok jeg ikke helt tiden Men tror jeg brukte rundt en time eller noe sånt. Installeringen går over to disker, men man spiller bare med den ene Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Tok rett over ein time på Xbox og etter installasjonen så kommer det ein patch på 3.6 GB Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 (endret) Ble en Xbox X tur i butikken og laster nå ned Ultimate Edition med jevn hastighet på 260Mb/s Er det et spill som er verdt full pris for UE Digital så er det RDR2 for sure. Endret 25. oktober 2018 av Theo343 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 (endret) Bare slenger den inn her for dem som vurderer en X og har en sliten XBO eller PS4 liggende og et par av spillene i lista. EDIT: Gjelder Gamestop som sikkert dem fleste av dere skjønte... Endret 25. oktober 2018 av LarZen Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Elkjøp Megastore Lørenskog, Oslo, selger RDR2 til 399. Fikk opp en ad på Instagram, men klarer selvsagt ikke spore opp tilbudet igjen. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Jaura....da ble det noen timer med RDR2 i natt. Helt skeiv i tryne idet klokka ringte 07 idag... Men soooo worth it. For et fantastisk første inntrykk. Altså. Hva i huleste granskauen liksom... Dette er jo på et helt annet nivå en noe annet jeg har spilt. Det er ikke ofte jeg har lyst å spille idet jeg står opp. Det er noe jeg pleide å gjøre når jeg var barn...men den lysten er tilbake med det spillet her og det synes jeg er helt fantastisk.... 2 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 (endret) Sitter og installerer nå, på en XBOne X. Hadde egentlig ikke tenkt å bry meg så mye om RDR2, men tenkte å teste XBOne X'en for alt den er verdt. Har sett en del digg på PS4 Pro, så nå får vi se hvordan XB klarer seg i forhold. Er nesten mer spent på det enn på selve spillet. Klør i fingrene etter å gå tilbake til AC: Odyssey, men pytt. Kassandra får ta ferie en stund til. Men litt off topic får dette spillet meg til å tenke på PS5 og XB Scarlet. RDR2 er på to plater, så vil neste generasjon fortsett ha samme format som i dag? Eller vil vi se en oppgradert blue-ray med større lagringskapasitet? Spillene på neste generasjon blir jo ikke mindre, akkurat. De blir vel bare enda større. Endret 26. oktober 2018 av Schreiber Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Spilt i 5 timer nå og det jeg tenker er: Dette spillet er bare helt sinnsykt bra. Jeg visste det kom til å bli bra men dette var helt mind blowing, for noen detaljer de har tatt med på spillet. Dere vil bli helt sjokkert over hvor detaljert det er. ABSOLUTT VERDT PENGENE! 10/10. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 (endret) aww mæn, med all denne hypen blir jeg sikkert skuffet. Endret 26. oktober 2018 av barezell Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Håper jeg får det idag og ikke mandag da. Platekompaniet sendte det igår, men samme greia med spiderman. Da ble det mandagen Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Noen som spiller på 1080p tv med ps4 pro og vet om man får høyere fps eller penere utseende? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Mulig du kan få HDR hvis TVen din støtter det, men tipper det bare blir bedre frame rate. Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Ikke ofte jeg blir imponert i sånn grad over en gameplay trailer men dette så sykt ut, like spent på Online delen om den blir like stor som GTA5 For min del hjelper det lite hvor stor verden det blir når det ødlegges totalt av hacking.. Der var jo GTAV ett prakt eksemplar. Nå er det bare å se hvem som utgir spillet, står det Rockstar fortsetter en bare å titte rundt... Vet av flere som har bannlyst Rockstar for akkurat samme årsak. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Fikk spilt et par timer i natt, og WOW. For et førsteinntrykk, dette her er virkelig et spill som setter en ny standard for hele mediet. Lenke til kommentar
rrmagne Skrevet 26. oktober 2018 Del Skrevet 26. oktober 2018 Skal straks ut for å kjøpe dette spillet Men veldig usikker på hvilke utgave jeg skal gå for? Er det sånn at jeg kan kjøpe utvidet innhold senere som exspansions om jeg ikke kjøper ultimate nå? Hva anbefaler dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå