Gunfreak Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 Hvorfor greier ikke spillet huske at jeg har ladet express ammo? Hele tiden bytter den til vanlig. Og du kan liksom ikke bare bruke opp vanlig anno så spillet ikke har noe valg om å bruke express. Fordi du plukker jo opp vanlig ammo hele tiden. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 Ammunisjonsdelen av spelet synest eg er for dårleg. Det er ein del moro spesialammo, men det tar så lang tid å laga og det går automatisk tilbake til normal ammo at det blir ikkje brukt. Eg skulle helst sett at du på eit tidspunkt fekk tilgang til å kjøpa all slags ammo og at spelet hugsa kva du har valgt til kvart våpen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 Jeg er ikke interessert i den veldig fancy ammoen(hva er poenget med å legge til realistiske ting som en del syns ødelegger gameplay for å så legge til explosiv ammo og annet tull. Men våpene gjør ikke så mye skade så det lille extra du får av express ammo er greit å ha. Og den koster jo ikke noe særlig mer enn vanlig. Så er ikke noe problem å kjøpe Max ammo av den til alle våpen. Sånn bortsett fra at spillet konstant glemmer at det er den ammoen jeg vil ha. Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 Utrolig irriterende at man ikke kan gamble om større beløp i poker. Nå er det ingenting som står på spill, da blir det meningsløst å spille. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 Utrolig irriterende at man ikke kan gamble om større beløp i poker. Nå er det ingenting som står på spill, da blir det meningsløst å spille. Har ikke RDR2 "High Stakes Poker" som RDR1 hadde? Var en achievement: Vinn $5000 i poker. Eller var det mindre? Var iallfall nødvendig for å få 100%. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 Kommet noe nytt i Online? Ikke rørt online på 3-4 uker. Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 Har ikke RDR2 "High Stakes Poker" som RDR1 hadde? Var en achievement: Vinn $5000 i poker. Eller var det mindre? Var iallfall nødvendig for å få 100%. Ikke High stakes, dessverre Maks mulig å bette 5 $. Lenke til kommentar
scandalnavia Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 (endret) Hvis jeg fikk velge fra øverste hylle ville jeg hatt en remake av RDR1 til dagens konsoller, ikke en remaster, det hadde vært sweet! Jeg har spilt igjennom RDR2 først på Playstation, og nå på Xbox (måtte bare siden jeg kjøpte meg ny tv) og kan med hånden på hjerte si at RDR1 med ''funksjonene'' og grafikken som er i RDR2 hadde vært rått. Endret 28. februar 2019 av lylu 5 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 Ikke High stakes, dessverre Maks mulig å bette 5 $. De prøver vel bare å ikke gjøre gamblere av folk. Sett det på kontoen for sosial ansvarlighet. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Det går rykter på internett om at RDR1 muligens blir remastered i RDR2. Syntes mye av "bevisene" er veldig, veldig tynne men er alikevel nok til å vekke et bittelite håp i meg. Jeg er villig til å betale ganske mye for en sånn DLC faktisk. Spesielt ettersom jeg har null og niks interesse av RDRO RDR1 ligger fremdeles i backloggen så med hell i ulykke endte det med å kjøpe en Xbox One X som RDR1 skal spilles på i enhanced 4K modus før RDR2. Spillene blir vel muligens å slippes til PC, men de bør ikke vente alt for lenge om det er tanken. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Så jeg plukket opp spillet siden jeg har for mye penger. Verdenen de har laget er noe av det beste jeg har sett. Jakte, rane osv er kjempemorro,,,, men Storyen er så dårlig. Den er så dårlig. Jeg lurer på om de hadde hatt et bedre spill om de bare hadde droppet en story og sluppet løs spilleren i verdenen. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Hadde ikke blitt kjøp på meg om det var tilfelle Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Så jeg plukket opp spillet siden jeg har for mye penger. Verdenen de har laget er noe av det beste jeg har sett. Jakte, rane osv er kjempemorro,,,, men Storyen er så dårlig. Den er så dårlig. Jeg lurer på om de hadde hatt et bedre spill om de bare hadde droppet en story og sluppet løs spilleren i verdenen. Synes storyen er noe av det beste jeg har spilt! Så tror det er veldig forskjellig der fra person til person. Hadde aldri betalt 600kr for RDR2 med bare en åpen verden. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Sjølve historia er ikkje den sterkaste sida, men om dei skal få inn eit variert utval oppdrag og flytte camp av og til så må det kanskje bli litt sånn. Det sterkaste kortet til historia og gjengen er karakterane, ikkje sjølve handlinga og kva som skjer i oppdraga. Karakterane, interaksjonen i campen, skodespelarane, dialogane, der er der dei har gjorte det godt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Etter min mening er personene en gjeng tullinger og jeg sliter med å ha interesse eller sympati med noen av dem. Og hvorfor? Hvorfor er de en gjeng som raner og svindler seg fra sted til sted? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Fordi det er det dei er? Outlaws som lever av den type aktivitetar. RDR2 er ikkje ein cowboysimulator. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Men det er jo ikke noe menneske i dem? Lever en gjeng i ødemarken for å gjemme seg for loven så er det en grunn til det. De gjør det ikke fordi det er den livsstilen som passer dem best. Og de damene som er med. Lever man i ødemarken går de ikke i store kjoler. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Ødemarka? Dei bur stort sett ein kort ridetur til næraste by uansett kva camp dei har. Klart det er menneske i dei, som du ser og opplever gjennom historien og spesielt dialogane. Dei gøymer seg pga. alt som skjedde før RDR2 i Blackwater, ikkje fordi dei vil. Heile handlinga i spelet går jo ut på å koma seg vidare og slå seg ned ein plass. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Hvor i helvete finner jeg grevlinger Aaaahhhhh Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Prøv det her: https://imgur.com/a/QIX2uQQ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå