Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 PVP delen er nå ekstremt lite competetivt med auto aim, man skal ha en ganske svær nisselue for og mene at dette er bra for et spill. Og begynne sammenligne radar og aim assist I CoD er ganske sykt. Kan garantere at en sånn PVP med så ekstremt auto aim som i RDR blir kjedelig for de aller fleste ekstremt fort. CoD blir noe helt annet ja, de fleste FPS PVP spill på konsoll har aim assist som er "90-10" . Du gjør 90% av jobben og så tar aim assisten deg de siste 10%. Lenke til kommentar
Helden Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Hvordan får man aim assist til å locke på hodet? I single player så locker den bare på kroppen hos meg Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Er det ikke sånn at en gullring er mindre verdt enn en boks bønner? Rockstar har virkelig ikke gjort det utydelig at de skal melke kujurene knusktørr Vel en boks bønner kan redde deg i villmarka, det kan sjelden en gullring Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Hvordan får man aim assist til å locke på hodet? I single player så locker den bare på kroppen hos meg Man sikter på overkroppen, også drar du bare joysticken litt opp så har du hue Lenke til kommentar
Helden Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Det skjønte jo jeg og. Bare virket som at de innleggene over her refererer til at de får auto assist direkte på hodet... Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Det er fordi man veldig enkelt bare flicker opp til hue Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 (endret) Når du får følelsen med det er det så godt som automatisk, i hvert fall hvis det er som i RDR 1. Jeg ble så irritert på den overdrevne autoaimen i dette spillet i begynnelsen at jeg slo den helt av, men innser etter hvert at jeg kanskje burde begynne å eksperimentere litt med lavere nivåer. Hadde jo vært kjekt å kunne treffe noe utenfor dead eye. Endret 4. desember 2018 av Isbilen Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 De av oss som ikke er så fryktelig gode på å sikte manuelt må jo også ha en sjanse.. Da burde de heller opprettet separate servere med auto assist avslått for de som ønsker det. Jeg syntes det fungerer flott slik det er idag Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Beste er vel om konsoll hadde begynnt og levere med bilig trådløs tastatur og mus i tilegg til kontroleren som ikke holder mål til slike typer spill. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Beste er vel om konsoll hadde begynnt og levere med bilig trådløs tastatur og mus i tilegg til kontroleren som ikke holder mål til slike typer spill. Noe som er litt ironisk da GTA/RDR2 er best med kontroller. Å spille gta med mus og tastatur er herk til *alt* annet foruten om sikting med våpen. Kontroller med aim assist > mus og tastatur uten Selv på PC spiller jeg det slik 1 Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Noe som er litt ironisk da GTA/RDR2 er best med kontroller. Å spille gta med mus og tastatur er herk til *alt* annet foruten om sikting med våpen. Kontroller med aim assist > mus og tastatur uten Selv på PC spiller jeg det slik Seriøst?? gta5 er da 100ganger bedre med tastatur og mus Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Seriøst?? gta5 er da 100ganger bedre med tastatur og mus Ja, for siktingen er langt i fra den største delen av spillet. Å ha en joystick til å gå rundt og svinge når man kjører er utrolig fint. Bilspill med tastatur er idiotisk, og så utrolig mye av GTA er løping/gåing/kjøring. Når jeg spiller GTA så bruker jeg elite-kontrolleren min og ikke mus og tastatur. Det er kun hvis du spiller deathmatch med aim-assist av at det faktisk er nyttig å bruke mus og tastatur. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Tror mus og tastatur i RDR2 hadde vært krøkkete. GTA 3, VC og SA har jeg spilt masse på PC, men der er kontrollen mye mer direkte enn i GTA 4, 5 og spesielt dette. 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Seriøst?? gta5 er da 100ganger bedre med tastatur og mus Hahahahahaaa. Lenke til kommentar
...... Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 (endret) Snodig bug hos meg i epilogen nå. Jeg får opp et stranger mission jeg allerede har fullført på nytt. Andre som har opplevd det? Endret 8. desember 2018 av DKC Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Snodig bug hos meg i epilogen nå. Jeg får opp et stranger mission jeg allerede har fullført som Arthur på nytt. Andre som har opplevd det? Spoiler gutten grei, er det deg? Lenke til kommentar
...... Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Spoiler gutten grei, er det deg? Tenkte meg ikke om, så endret det nå. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Spoiler gutten grei, er det deg? Du også siden du quoter det 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå