Gå til innhold

Den store tråden om Red Dead Redemption 2

neeeeii

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Dette er jo ikke en Sony eller Microsoft eksklusiv så det burde jo være i Rockstar sin interesse å få det til PC så fort som mulig, men på den annen side er nok piratkopieringen på PC grunnen til at konsollene får først.

Utfordringen er jo at en ikke kan ta med seg ytelsen på så enkelt til PC. En trenger en ganske beefy PC bare for å kompensere for de optimaliserings-triksene man kan gjøre på konsoll som ikke går på PC.

Vi får se, GTAV tok jo halvannet år før det kom til PC, så forventningene mine er ikke så mye høyere enn det. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi får se, GTAV tok jo halvannet år før det kom til PC, så forventningene mine er ikke så mye høyere enn det. 

Det skulle jo eeegentlig ha release samtidig, men det blei utsatt på PC av årsaker jeg ikke husker. 

Mersalget som da medførte spekulerer jeg at er en av hovedårsakene til at en eventuell PC-release vil komme seinere. 

Jeg er en av dem tullingene dem sikter til som kommer til å kjøpe spillet to ganger. En på PS og en på PC. 

Lenke til kommentar

Æsj, online-delen er bare en stor grind som er tunet for å få deg til å bla opp penger for dill og dall. Blir nesten sliten av å spille pga det. Hadde i grunn ikke hatt noe i mot å betale for nytt innhold, men aldri i livet om jeg ville kjøpt en gold bar sånn som det er nå, jeg ville følt meg tvers i gjennom brukt.

Er vel litt vel tidlig i si noe om hvordan økonomien blir. Er det en overveiende sannsynlighet at man må grinde som i GTA Online? Ja, men ting kan endres. Samtidig så fungerer hesten og våpnene man får i starten like greit mot de jeg har møtt som har bedre gear.

Online-delen er morsom hvis man lager et posse og gjør ting i lag og samarbeider med stemmechat. Det er der Online-delen skinner.

Lenke til kommentar

Kanskje jeg som er blitt for gammel og grinete, men hadde håpet de la seg på et litt mer "seriøst" nivå.

Nå blir det vel å spille med folk som ser ut som om de er innavlet i 10de generasjon, med klovnehatt og rosa ballerinaskjørt

Vanka så mye på golfbanen i bærum at du har glemt hvordan folk fra alle lag ser ut?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Møtte på en gjøk langs veien i går. Han sto og skodde hesten sin, men den stakk av. Jeg red etter og fanget den inn.

"Å, tusen takk, mister, du er en reddende..." mer fikk han ikke sagt før han kom borti hesten min i ca. 2 km/t og ragdollet (eller skal jeg si RAGEt euforisk) baklengs nedover en bratt bakke og skallet hodet i en stein. Bang, negativ honor til meg. Innlevelse +1000.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har spørsmål ang noe i epilouge - part 2. 

Lurer på om det er noen strangers jeg burde oppsøke som jeg ikke treffer på naturlig? F.eks i noen av de gamle byene vi har vært tidligere i spillet. Vet at man f.eks har fått åpnet nye strangers i Valentine i kapittel 4. Etter man egentlig har forlatt byen

Du kan ihvertfall besøke en del av dem du hjalp som Arthur, ofte et par kommentarer og i noen tilfeller også en cutscene. Hvis du gjorde oppdragene med Charlotte "ferdig" med Arthur, så kan du besøke ho igjen som John og en liten samtale utspiller seg.

Samme med dem to veteranene i Valentine og Rhodes.

Jeg var ganske snill med dem, vet ikke helt hva som skjer dersom du ikke har interacta med dem i det hele tatt, eller vært slem.

Noe jeg gjorde som Arthur var å donere til et Veteran's Hospital, det hadde jeg helt glemt og kom ikke på før jeg gjorde det igjen med min andre gjennomspilling. Lurer litt på om det er ferdigbygd nå, og isåfall hvor. Arthur Morgan burde stå som donor et eller annet sted.

Nå skal det sies at jeg renska kartet rimelig bra for strangers før jeg gjorde det siste missionet med Arthur, har ikke kommet over noen andre annet enn litt fler bounties som tidligere ikke var tilgjengelige.

Lenke til kommentar

Du kan ihvertfall besøke en del av dem du hjalp som Arthur, ofte et par kommentarer og i noen tilfeller også en cutscene. Hvis du gjorde oppdragene med Charlotte "ferdig" med Arthur, så kan du besøke ho igjen som John og en liten samtale utspiller seg.

Okei! Vet ikke om jeg gjorde meg ferdig med Charlotte. Siste vi gjorde sammen var da Arthur besvimte og våknet i senga hennes. Tiggerne var jeg ganske snille med som Arthur. Skal besøke dem!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...