Zeph Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 RDR2 vil selje godt uansett kva dei viser i trailere. Det blir mange timar her i november! Kjøper det på PS Store. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Husk at spillet er på 105 GB. Lenke til kommentar
kaje Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Noen som veit når predownload starter på Xbox? Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Tenkte å bestille dette på nett. Første release-spill på nesten et tiår. Hvor vil jeg være garantert å få det på dagen, og kanskje helst tidligere også? I hvert fall ikke via PK......slutta å preordre derfra, etter post omleggingen så får jeg nesten alltid 1-2 dager etter release fra dem. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 Husk at spillet er på 105 GB. Det blir opna for førnedlasting i morgon, så dei fleste bør ha tid til å få det inn i boksen før den 26. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 Er det mulig å reservere på Elkjøp på dagen så jeg kan dra innom butikken? Er bortreist frem til ettermiddag og vil da gjerne svippe innom Elkjøp for å plukke opp rabattert RDR2 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 Tror det blir rimelig stor forskjell med SSD i konsollene for spillet her. Har hatt bra opplevelse til nå med SSD men et så stort spill med så mye data som hele tiden skal lastes inn fra lokal disk må det utgjøre mye forskjell med SSD vil jeg tro. Lenke til kommentar
Potetflak er godt. Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 (endret) Fikk nettopp epost fra butikken om at spillet sannsynligvis vil bli forsinket til tidlig neste uke pga forsinkelser i produksjonen ...... rart har ikke hørt at andre har fått tilsvarende epost.MOh well....ingen krise for min del....kan avbestille og laste ned men vil ha fysisk kopi Er det mulig å reservere på Elkjøp på dagen så jeg kan dra innom butikken? Er bortreist frem til ettermiddag og vil da gjerne svippe innom Elkjøp for å plukke opp rabattert RDR2 Tror ganske sikkert at du må møte opp i butikken.....og være tidlig ute Endret 23. oktober 2018 av Countryman Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 22. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2018 Noen som har sett den videoen med leaked gameplay? (https://www.youtube.com/watch?v=X6hHGLTin08, blir sikkert fjerna av Rockstar om noen timer) Fyfaen, gleder meg som en unge til release! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 (endret) Ah, blir så hinsides bra dette her! Aner meg at tidenes så langt "beste" spill står på trappene. Endret 22. oktober 2018 av Selvin Lenke til kommentar
brillan Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Damn, gameplay ser bedre ut trailers. Ser forøvrig OBS! har spillet til 499. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Enda en heftig bundle med Red Dead Redemption 2. Komplett.no Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Synd det ikke er fra Power som har DNB tilbud Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Ligger endel klipp ute på noen "voksen sider". Sett på noen og damn.... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Kl. 7 i morgen tidlig kommer reviews. Cant wait for DF. Lenke til kommentar
Revel Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Ønsker meg fysisk cover og disk og ikke digital download. Vanligvis står det (download) i tittelen, men er usikker på denne: https://www.elkjop.no/product/gaming/spill/kommende-spill/XONEREDDEAD2U/red-dead-redemption-2-ultimate-edition-xone?scid=Pricecomparison2989_5_False Står at det blir frakt i tillegg, så da er det vel hard pakke? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Då var spelet lasta ned! 92GB er ikkje noko problem med 100Mb linje. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Reviews kommer i dag klokka 13! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå