Gå til innhold

Den store tråden om Red Dead Redemption 2

neeeeii

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte å bestille dette på nett. Første release-spill på nesten et tiår. Hvor vil jeg være garantert å få det på dagen, og kanskje helst tidligere også?

I hvert fall ikke via PK......slutta å preordre derfra, etter post omleggingen så får jeg nesten alltid 1-2 dager etter release fra dem.

Lenke til kommentar

Er det mulig å reservere på Elkjøp på dagen så jeg kan dra innom butikken? Er bortreist frem til ettermiddag og vil da gjerne svippe innom Elkjøp for å plukke opp rabattert RDR2

Lenke til kommentar

Tror det blir rimelig stor forskjell med SSD i konsollene for spillet her. Har hatt bra opplevelse til nå med SSD men et så stort spill med så mye data som hele tiden skal lastes inn fra lokal disk må det utgjøre mye forskjell med SSD vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Fikk nettopp epost fra butikken om at spillet sannsynligvis vil bli forsinket til tidlig neste uke pga forsinkelser i produksjonen ...... rart har ikke hørt at andre har fått tilsvarende epost.M
Oh well....ingen krise for min del....kan avbestille og laste ned men vil ha fysisk kopi :)

Er det mulig å reservere på Elkjøp på dagen så jeg kan dra innom butikken? Er bortreist frem til ettermiddag og vil da gjerne svippe innom Elkjøp for å plukke opp rabattert RDR2

Tror ganske sikkert at du må møte opp i butikken.....og være tidlig ute

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...