Gå til innhold

Den store tråden om Red Dead Redemption 2

neeeeii

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmer!

Kapittel 6 er vel siste mulighet for de fleste, men noen før

Ok. Jeg har plukket opp alle side quest som er å finne, men har nesten ikke gjort noen av dem.

De vil ikke bli borte? Det er kun hvis du ikke plukker opp questene i utgangspunktet? :)

Endret av Alkan
Lenke til kommentar

Rockstar Social Club kanskje? 

Veit dem hadde noe lignende der for GTA5 ihvertfall. Jeg har logga meg inn der i RDR2 også men har ikke sjekka noe særlig hva som er der. 

Har sjekket litt der også, men finner ikke noe der heller.

Lenke til kommentar

Finnes det ikke noen måte å spore opp de tingene du trenger for å skaffe deg f.eks "Night Wrangler" uniform fra Trapper. Knotete å måtte skrive ned de ulike pelsene du trenger for hånd..

Og lurer på en ting til: Akkurat skaffet meg fast travel, men virker som det er kun noen få steder man får dratt til med det? Bare dratt fra campen foreløbig. Vet ikke helt hvor man drar med fast travel fra utenom der... Og må man se hele sekvensen hvor man drar fra a til b?  :hmm:

Ja, vet mye av konseptet med spillet er å utforske selv den store verden med hesten. Men greit med fast travel for å skaffe pels fra legendariske dyr og vanlig for eksempel. Lange avstander avogtil :rofl:

Lenke til kommentar

Løsningen er å sette waypoint -> sette på cinematic view -> Sette en teipbit på X-knappen -> Finne på noe annet mens hesten tar seg av resten :p

Trenger ikke holde knappen etter at du har satt opp tempoet til det du vil når du har gått til cinematic view :) Så du kan spare teipbiten :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ganske realistisk, da livet også er slikt.

Dypt ass.

Farsken så lang tid den offiselle anmeldelsen skulle ta da. Tenker hvor mer tid,  hvor mer sannynlig er det for at det ikke blir en 10/10'er.

Rolig nå. Det er Gamer.no vi snakker om. Tenker det blir en svak syver. :p

Nei, men seriøst - selv om spillet er fabelaktig har jeg også mye mer å sette fingeren på enn i tidligere topptitler fra samme kant, så på dette tidspunktet kunne jeg vært troende til å gi 9/10. Men jeg skal spille ferdig først.

Endret av Isbilen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spillet kan lett være 10/10 og fortsatt ha noe å ta det på.

Noe annet har jeg heller ikke sagt, men jeg mener jeg har vært oppe i en del situasjoner allerede hvor jeg har tenkt at dette er da et direkte dårlig designvalg. Skal et spill være 10/10 kan det ikke ha for mange sånne. Men som sagt, jeg skal spille ferdig før jeg feller en dom.

Lenke til kommentar

Ikke i nærheten av 10/10. Mer 7-8/10. Alt for få våpen, klær etc til og ha noe og bruke penger på. akt 3 for øyeblikket har 4k cash og kjøpt alt som er interresant så langt. Så sant man ikke unlocker et drøss nye våpen og klær senere noe jeg tviler på. Dårlig, kronglete ui. 

For og nevne noe av det negative så langt. 

Noe jeg personelig synes er synd er at man ikke må kjøpe nye hatter etterhvert som man eventuelt mister dem eller vil bytte ut hvis man har fått kulehull(hvis kulehullene hadde holdt seg på hatten vel og merke) hadde man faktisk hatt litt mer og bruke penger på.

Lenke til kommentar

Flere som sliter litt med å oppfatte hvem som faktisk snakker og hvor lyder kommer fra? Virker nesten som om spillet ikke fikser skikkelig retningsfølelse med stereohøyttalere.

Har merket det ift. å lokalisere hvor folk roper om hjelp fra. Vanskelig med ekstern stereo men enklere med øretelefoner så jeg spiller av og til med det. Generelt sett litt klønete å lokalisere hvor en lyd kommer fra.

Ellers viktig å velge i settings (RDR2 settings, ikke konsoll settings) hva slags lydutstyr du bruker osv.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...