mkon Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Noen som vet hvor man får tak i kaffekanna? I butikken. Er vel mer forklart som en grinder. Også trenger du litt kaffebønner i tilegg. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 I utgangspunktet veldig positiv etter å ha spelt RDR2 eit par kveldar no, men har ein del trøbbel med at spelet låser seg på Xbone. Spesielt skjer dette i Valentine og det fører mellom anna til at eg ikkje får gjennomført den tidlige quest'en med Uncle. Kom nesten gjennom ein gong, men så kom eg i skade for å prøve å gå inn i menyen og då låste alt seg. Einaste som fungerer er å starte konsollen på nytt. Dette skjer også frå tid til anna utanom denne quest'en, men det er her eg har opplevd det klart flest gongar og det er rett og slett sjukt irriterande. Andre som har vore borti noko liknande eller veit om ei løysing? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Andre som har vore borti noko liknande eller veit om ei løysing?Ikke noe som låste seg, men oppdraget mitt ville ikke starte. De jeg skulle på oppdrag med stod på hestene sine og ventet på meg selv om jeg kom bort. Prøvde i 10 min å gå frem og tilbake uten hell. Forventer litt bugs i starten, men steike så irriterende det er. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 (...) sprenge safene med dynamitt og så spasere ut. Er det safer på alle tog? Både gods- og passasjertog? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Jeg hopper stort sett kun på passasjertog, så er litt usikker. De har vel sikkert en vogn med post og safe de fleste av dem tror jeg. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Jeg er helt blank på konsoll (siste jeg kjøpte var PS3 for 5-6 år siden). Ser at det er tilbud på XBOX ONE X og S, begge har UHD blu-ray som jeg har grublet på å skaffe meg over lenger tid - men har dere her inne noen erfaring med den ene eller andre hva oppløsning og ytelse angår i RDR2? Har lest noe vagt her og der at Xbox (ikke S eller X) har lavere oppløsning enn HD for å kunne produsere 30 fps, men gjelder det samme for S? Synes det er drøyt å hive ut nesten 5000,- for konsoll kun for RDR2 for å få HD eller 4K. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Jeg er helt blank på konsoll (siste jeg kjøpte var PS3 for 5-6 år siden). Ser at det er tilbud på XBOX ONE X og S, begge har UHD blu-ray som jeg har grublet på å skaffe meg over lenger tid - men har dere her inne noen erfaring med den ene eller andre hva oppløsning og ytelse angår i RDR2? Har lest noe vagt her og der at Xbox (ikke S eller X) har lavere oppløsning enn HD for å kunne produsere 30 fps, men gjelder det samme for S? Synes det er drøyt å hive ut nesten 5000,- for konsoll kun for RDR2 for å få HD eller 4K. S har som regel tilnærmet lik oppløsning som den opprinnelige modellen. CDON har en X + RDR2 pakke til 4000kr forresten. Vil medføre litt ekstra ventetid, men det er en ganske fin pris. Elkjøp har en pakke med X + RDR2 og BO4 til 4500kr. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 hmm en av de fremste jeg vet om på TV'er og kalibrering anbefaler å skru av HDR på alle konsollene faktisk..... 1 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 S har som regel tilnærmet lik oppløsning som den opprinnelige modellen. CDON har en X + RDR2 pakke til 4000kr forresten. Vil medføre litt ekstra ventetid, men det er en ganske fin pris. Elkjøp har en pakke med X + RDR2 og BO4 til 4500kr. Var faktisk den på CDON jeg så på, men den får man ikke kjøpt fordi konsollen ikke er på lager. Skal sjekke Elkjøp. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 (endret) Elkjøp har en pakke med X + RDR2 og BO4 til 4500kr. Spurte kona om hva hun syntes om PS3-en vi har. Den var visst moden for utskifting sa hun. Rimelig fornøyd med konekuppet. Blir en X iløpet av kvelden da. Takk for tipset! Endret 30. oktober 2018 av OlaHaldor 2 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Spurte kona om hva hun syntes om PS3-en vi har. Den var visst moden for utskifting sa hun. Rimelig fornøyd med konekuppet. Blir en X iløpet av kvelden da. Takk for tipset! Ingen årsak. Mener å huske at det følger med en prøveperiode på Game Pass med hver Xbox One nå forresten. Det er en Netflix-aktig tjeneste med 100+ tilgjengelige spill. En del blandet kvalitet der, men last i hvert fall ned Forza Horizon 4. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 hmm en av de fremste jeg vet om på TV'er og kalibrering anbefaler å skru av HDR på alle konsollene faktisk..... https://www.youtube.com/watch?&v=hJgXQ3qNg74 Ja, det er liksom litt... Flatt. Føler flest mulig burde se og spre denne videoen, da Rockstar reklamerer med HDR - og det er ikke HDR. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 men last i hvert fall ned Forza Horizon 4. Jeg har Forza Motorsport 7 på PCen. Digger det. Leit at FH4 ikke fulgte med i pakka hos Elkjøp, hadde mye heller valgt det enn COD4! Får spørre pent i butikken om de kan være med på et lite bytte. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Jeg har Forza Motorsport 7 på PCen. Digger det. Leit at FH4 ikke fulgte med i pakka hos Elkjøp, hadde mye heller valgt det enn COD4! Får spørre pent i butikken om de kan være med på et lite bytte. Både Forza 7 og Horizon 4 fulgte med i Xbox One X + RDR2 & Black Ops 4 pakka hos meg. De to siste kommer som koder inne i pappesken. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Begynner å lukte litt sur fisk.. Spillet blir reklamert som et 4K spill til Pro. Noe det ikke er. Også reklamert for at spillet har HDR. Men realiteten er at det er bare noe fjas slik at dem kan ha HDR klistra på spillet. Og på toppen av det ingen Dolby Atmos. 2 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 (endret) også er prisen helt latterlig. siden vi først klager mener jeg Endret 30. oktober 2018 av barezell Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Hehe, ja må klage litt nå Ang klaging...får jo faen meg ikke slått av HDR i spillet jo? (Xbox One X) Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Hehe, ja må klage litt nå Ang klaging...får jo faen meg ikke slått av HDR i spillet jo? (Xbox One X) Det er en setting på PS4 under Display i alle fall. Ble mye bedre kontrast og farger på min PS4 når jeg skrudde av HDR. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Finnes det noe tall på hvor stort kartet i spillet er? For eksempel i kvadratkilometer? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Både Forza 7 og Horizon 4 fulgte med i Xbox One X + RDR2 & Black Ops 4 pakka hos meg. De to siste kommer som koder inne i pappesken. Jeg gikk for 'klikk og hent'. Plukket opp nå nettop. I butikk var det S som hadde Horizon 4 bundlet med eska, og RDR2 måtte man plukke fra hylla ved siden av. X kom som selvstendig eske, spillene plukket de fra hylla for meg. Jeg har en kode for 14 dager XBOX Live Gold jeg ikke trenger. Førstemann til mølla, send meg en PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå